ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه خبر داد:

ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه خبر داد:

امروز سه شنبه ۱۰اسفندماه ۹۵ از دانشجوي برجسته كشور جناب آقاي مجيد نوري كمري در جشنواره ملی آموزشی-تحصیلی ایثار به عنوان نفر اول کشوری در رشته مهندسی مکانیک و باحضور وزراي علوم،آموزش وپرورش وبهداشت، رئيس بنيادشهيدكشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.
امور شاهد وايثارگر اين موفقيت ونشان رابه ايشان و رئيس محترم ستاد شاهد، جناب آقاي دكترعظمتي وديگر همكاران و دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر تبريك عرض مي نمايد.

document1

photo_2017-03-02_08-39-09

photo_2017-03-01_17-16-38 photo_2017-03-01_17-16-36

«کسب افتخار دانشجوی نمونه کشوری جشنواره ملی آموزشی-پژوهشی ایثار سال ۱۳۹۵ توسط دانشجوی دانشگاه شهید رجایی»

مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری جشنواره ملی آموزشی-پژوهشی ایثار سال ۱۳۹۵  با حضور فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام موذنی معاون فرهنگی-اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم از ۷۰  نخبه علمی و آموزشی از بین دانش آموزان، دانشجویان و طلبه های نخبه و ممتاز شاهد و ایثارگر کشور تجلیل به عمل آمد. از این تعداد ۱۵ نفر دانشجويان نمونه دانشگاه‌هاي وزارت علوم، ۱۵ نفر از وزارت بهداشت، ۱۲ نفر از طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و ۱۹ نفر از دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند. فرآیند انتخاب برگزیدگان با در نظر گرفتن سه شاخص عمده و اصلی از فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی و فعالیت‌های فرهنگی دوران تحصیل است که پس از تشکیل کمیته علمی جشنواره فرآیند انتخاب استانی و سپس انتخاب ملی مطابق استانداردهای دستگاه‌های آموزشی تعیین و امتیاز بندی شده و افراد منتخب هر یک از دستگاه ها به دبیرخانه معرفی  و نهایتاً در مراسم ملی و با حضور مسئولان عالی رتبه کشور از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان ممتاز و برترین‌های آزمون سراسری تقدیر و تجلیل شده است.

 مهندس مجید نوری کمری دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (Ph. D.) مکانیک از دانشگاه شهید رجایی تهران موفق شدند که عنوان دانشجوی نمونه کشوری را کسب نمایند. مهندس نوری عضو بنیاد ملی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر کشور و عضو هیئت علمی پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد دارای ۱۵ مقاله بلند در مجلات مختلف نمایه شده در ISI ،ISC ، Scopus، نشریات علمی پژوهشی وزارت علوم و همایش‌های ملی و بین المللی، ۱ کتاب تالیفی و ۲۲ طرح پژوهشی ملی پایان یافته هستند؛ از دیگر افتخارات می توان به انتخاب ایشان به عنوان دبیر و نماینده ایران در کمیته فنی بین المللی استانداردهای خودروهای جاده ای (ISOTC22) و ریاست کمیته فنی بین المللی استانداردهای تسمه و پولی (ISOTC41) اشاره کرد. همچنین ایشان دارای پروانه کار کارشناسی در سازمان نظام مهندسی کشور به عنوان طراح و ناظر از سال ۱۳۹۰، عضو انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، پژوهشگر شایسته تقدیر دانشگاه شهید رجایی در سال ۱۳۹۵، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، عضو انجمن علمی مکانیک ایران، کسب عنوان دانشجوی نمونه در مقاطع کاردانی؛ کارشناسی در دانشگاه فنی کشور و کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید رجایی، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های متعدد آموزشی در سطح کشور، عضو کمیته های علمی و داوری در همایش‌های متعدد ملی و بین المللی هستند.