روز معلم مبارک

به نام خدا
استاد فرهیخته، روزتان مبارک
با درود و تقدیم احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را که یادآور یاد و خاطره معلم توانمند و برجسته، شهید مرتضی مطهری، میباشد به جنابعالی تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون برایتان آرزومند هستیم.
هفته سرآمدی آموزش بهانه ای است که همراهی با شما در امر مهم آموزش را که برای ما افتخار بزرگی است را به محضر گرامی جنابعالی تبریک عرض نماییم.
روز معلم یادآور تلاشهای دلسوزانه انسانهایی است که چشم فرزندان جامعه را به روی حقایق و ارزشهای والای انسانی میگشایند. از اینکه با تلاش و کوشش، همدلی و همراهی در تبدیل تهدید به فرصت، ما را یاری نمودید بسیار سپاسگزاریم و در عمل به نیکی اثبات کردید که دانشگاه هیچگاه تعطیل نخواهد بود و تنها متناسب با شرایط، شیوه های آموزش میتواند تغییر کند. ما نیز به منظور حفظ و نگهداشت این سرمایه تمام توان خود را با تدوام آموزشهای تلفیقی حضوری-غیر حضوری با کمک و همراهی شما اساتید مبرز به کار خواهیم گرفت.
در راستای توسعه آموزشهای الکترونیکی و به منظور بهره مندی از نظرات و تجارب با ارزش شما بزرگواران در روزهای دهه سرآمدی آموزش در سال ۱۳۹۹ ، موضوعاتی متناسب با شرایط و شیوه های آموزشی جاری در دانشگاه و متناسب با ماموریتهای دانشگاه مشخص شده اند که به اطلاع شما رسانده خواهد شد و از جنابعالی دعوت میگردد مانند گذشته از برکت وجود و اندیشه ها و نظرات خود ما را بهره مند فرمایید.
ضمن تبریک مجدد، مراتب قدردانی خود را به واسطه زحمات بی دریغ جنابعالی تقدیم مینمایم.
با احترام
علی پورکمالی انارکی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی
اردیبهشت ۱۳۹۹