روزی به یاد پدر موشکی ایران در دانشگاه شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از خبرنگار مهر، روز گذشته ۲۳ اسفند، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آلبوم خاطراتش را ورق زد و برگشت به سال‌های حضور سردار شهید حسن طهرانی مقدم در دانشگاه شهید رجایی؛ جایی که این سردار در رشته ریخته گری مشغول تحصیل بود.

سردار محمد طهرانی مقدم، برادر شهید و خانم دکتر حیدری همسر شهید، روز گذشته به دانشگاه شهید رجایی آمدند تا شورای دانشگاه به اتفاق آنها یاد و خاطره شهدای دانشگاه را گرامی بدارند و یادشان را زنده نگه دارند و ضرب آهنگ ایثار را در دانشگاه طنین انداز کنند.

دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، شصت و نه شهید تقدیم اعتلای کلمه توحید و سرافرازی ایران اسلامی کرد و سردار حسن طهرانی مقدم سید شهدای این دانشگاه است.

عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی دانشگاه ضمن بیان این خبر، گفت: وقت صحبت که به برادر شهید رسید از ایمان و تعهد و پشتکار سردار طهرانی مقدم گفت و اینکه پایمردی داشت در تحقق اهداف انقلاب و دفاع از آب و خاک این مرز پرگهر. همچنین از ولایت پذیری او خاطرات و حکایاتی نقل کرد.

حجت الاسلام فضلعلی، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید رجایی، خانم دکتر قربان، مشاور رئیس دانشگاه و قائم مقام ستاد شاهد و ایثارگری دانشگاه و جلالی مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران، نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم که به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برپا شد، رئیس دانشگاه از خانواده شهید طهرانی مقدم تجلیل به عمل آورد.

لینک خبر در خبرگزاری مهر