روابط عمومی دانشگاه گزارش کرد

پیام رئیس دانشگاه شهید رجائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آستانه سال تحصیلی جدید، دکتر حمیدرضا عظمتی پیامی به شرح زیر صادر نمودند:

 

به نام خداوند جان وخرد / كزين برتر انديشه برنگذرد

 

آغاز سال تحصيلی و مهر شورانگيز سال جاری، وامدار خط سرخ حسين (ع)، آن بزرگ معلم عشق و آزادگی در مدرسه كربلاست.

ياد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اسلامی به ويژه شهدای دانشگاه شهيد رجائی را گرامی مي داريم و بر روح پرفتوح امام شهيدان، بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران كه معلم و مدرسه را مبدا سعادت و شقاوت برشمرد، درود می فرستيم.

در آستانه آغاز بهار تعليم و تربيت،‌ دانشگاه شهيد رجائی در تلاش است تا همانند گذشته به عنوان تنها مرجع تربيت دبير فنی كشور در اعتلای مسير آموزش و پروش كه به تعبير مقام معظم رهبری (دامه ظلّه)، كانون اساسی برای خلق دنيای آينده است، بيش از گذشته درجهت تعليم و تربيت نيروی انسانی كارآمد و توليد علم نافع برای جامعه اثربخش باشد.

گسترش مرزهای دانش و ارتقای توانمندی های علمی و پژوهشی با تكيه بر ظرفيت های درونی، همواره از رويكردهای اصلی دانشگاه بوده است كه به لطف خداوند متعال هم اينك تبلور آن را مي توان در كسب افتخارات متعدد برای دانشگاه در عرصه های ملی و بين المللی مشاهده كرد.

در كنار اين توفيقات علمی كم نظير، توسعه كمی و كيفی دانشگاه اعم از: فضاهای آموزشی و پژوهشی، كارگاه ها و آزمايشگاه ها، كيفيت بخشی و استانداردسازی فضاهای عمومی و رفاهی و باسازی زير ساخت های قديمی دانشگاه از ديگر نكاتی است كه زمينه حركت رو به رشد دانشگاه برای آينده و نقش آفرينی موثرتر آن در جامعه را فراهم آورده است. و بی گمان همه اين توفيقات ميّسر نمی گرديده است مگر با تشريك مساعی، هم دلی و هم زبانی همه اعضای خانواده دانشگاه شامل اعضای محترم هيات علمی، مدرسان گرامی، پرسنل خدوم و مديران ارجمند حوزه ستادی و نيز دانشجويان معزز، كه اينجانب به سهم خود قدردان تلاش های همه اين عزيزان می باشم.

اميد است در سايه عنايات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با ابتنا بر كاربست “تدبير” در كليه امور، در بهار تعليم و تربيت شاهد پيشرفت همه جانبه دانشگاه در جهت اهداف مقدس جمهوری اسلامی و اسناد راهبردی مصوب آن باشيم.

 

حميد رضا عظمتي

رئيس دانشگاه