روابط عمومی دانشگاه گزارش داد

نشست تخصصی تعامل مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در روز چهار شنبه مورخ ۱۶/۱۰/۹۴ مراسم افتتاحیه نشست تخصصی تعامل مراکز مشاوره با شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور با حضور دکتر صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست سازمان امور دانشجویان، دکتر عظمتی ریاست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی،  دکتر ریاضی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل، آقای دکتر یعقوبی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، و روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سالن همایش های شهید تهرانی مقدم برگزار گردید.

در این مراسم ، نخست دکتر عظمتی ضمن عرض خوش ­آمدگویی و خير مقدم به مدعوين جلسه به بیان مختصری از معرفی دانشگاه  و اهميت اين اجلاس پرداختند،‌ايشان با اشاره به سير تحول جامعه و بروز تهديدات متفاوت از گذشته در حوزه آسيب هاي اجتماعي به نقش بسيار با اهميت مراكز .مشاوره در دانشگاه ها تأكيد نموداند.

سپس دکتر طهماسبی پور ، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن معرفی مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات مطروحه در زمینه مورد بررسی همایش ارائه دادند.

در ادامه نيز، دکتر صدیقی با تشکر از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای میزبانی این همایش، این دانشگاه را یکی از دانشگاه های مهم کشور خواندند که به تربیت نیروی متخصص می پردازد. سپس با برشمردن مشکلات و وضعیت موجود، پیشنهاداتی در جهت رفع این مشکلات ارائه داده و اشاره داشتند مسئولین حاضر در این همایش را به بررسي و ارائه راهكار هاي اجرايي در حوزه تخصصي خود دعوت نموداند. پس از صحبت هاي ايشان آقای دکتر یعقوبی نیز فرصت فراهم شده در این همایش را ارزشمند شمرده و با شکافتن این مساله که چرا دانشگاه ها با مشکل موارد خاص روبرو هستند، از زاویه ای دیگر مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادند.

شایان ذکر است این مراسم هم اکنون در حال برگزاری می­باشد. اخبار تکمیلی تر به مرور بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.

[rev_slider slider45]