روابط عمومی دانشگاه خبر داد

ملاقات رييس دانشگاه و رييس مركز استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان

به گزارش روابط عمومي امروز دوشنبه ۶ آبان ماه رييس دانشگاه شهيد رجايي ميزبان رييس مركز استعداد هاي درخشان وزارت آموزش و پرورش بود.

در اين ديدار خانم دكتر مهاجراني ضمن ابراز خرسندي از تعاملات في مابين و اجراي موفق پرو‍ژه هاي مشترك اتمام يافته و در حال احراي  مابين دانشگاه و مركز، از تلاش هاي مديران و همكاران دانشگاه شهيد رجايي قدرداني نمودند. همجنين ايشان با توجه به برنامه هاي مركز در خصوص ايجاد ابعاد مهارتي در مدارس سمپاد نسبت به همكاري في مابين در اين خصوص ابراز علاقه كردند.

در ادامه دكتر عظمتي، نيز ضمن تشكر از حسن ظن و اعتماد #مركز_استعدادهاي_درخشان به اين دانشگاه براي تقويت همه جانبه تعاملات في مابين  اعلام آمادگي نمودند. دكتر عظمتي، با اشاره به برقراري ارتباطات فراوان و پذيرش مسئوليت هاي بيشتر دانشگاه در سال هاي اخير از جمله سال جاري، مابين دانشگاه و ساير معاونت ها و بخش هي وزارت آموزش و پرورش، اذعان داشتند كه دانشگاه شهيد رجايي ظرفيتي براي همه وزارت آموزش و پرورش مي باشد و به استناد فعاليت هاي انجام شده هر امري كه به اين مجموعه تفويض گرديده  همواره به نحو احسن به سرانجام رسيده است. و لذا با توجه به ظرفيت بالاي اين دانشگاه مخصوصادر امور علمي و پژوهشي دانشگاه آمادگي كامل جهت توسعه اين روابط را دارد.

خاطر نشان مي گردد، در سال جاري دانشگاه شهيد رجايي دانشگاه علاوه بر اجراي جشنواره خوارزمي(بخش دانش آموزي)،‌ و دوره هاي آماده سازي المپياد هاي دانش آموزي در تابستان، وظيفه مشاركت در برگزاري آزمون سمپاد و الميادهاي دانش آموزي (تصحيح اوراق) را نيز به عهده داشت كه تقريباً همه گي آن ها انجام و تحويل گرديده است.

photo_2019-10-28_16-35-12