روابط عمومی دانشگاه خبر داد

نشست هیات رئیسه دانشگاه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی و به نقل از مدیر حوزه ریاست، نشست هیات رئیسه دانشگاه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید. در این نشست صمیمی که با حضور آقای دکتر نعمت اللهی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه ایشان همراه بود، آقای دکتر عظمتی نسبت به فعالیت ها و افتخارات دانشگاه شهید رجائی گزارشی را ارائه کردند. دکتر عظمتی با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص و نیز تاکیدات صورت گرفته توسط مقام عالی وزارت، قرارگیری دانشگاه شهید رجائی را در راستای اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت و ماموریت ویژه آن، از شاخص های مهم فعالیت های این دانشگاه ذکر کرد.

در ادامه آقای نعمت اللهی با تشکر از فعالیت های بی سابقه دانشگاه شهید رجائی به عنوان یکی از ارکان اساسی و مهم نظام آموزش و پرورش کشور، بحث آماده سازی پرسنل برای پست های مدیریتی را مهم ارزیابی توصیف کرد و افزود با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه شهید رجائی، این دانشگاه می تواند به مانند سایر موارد، در این خصوص نیز نقش منحصر به فردی داتشه باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه واگذاری آموزشکده ها موجب ایجاد خلاء بزرگی در نظام آموزش و پرورش کشور شده است ابراز امیدواری نمود با الحاق فضاهای جدید، امکان توسعه بیش از پیش دانشگاه شهید رجائی در عرصه های مختلف به وجود آید. وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط ریاست دانشگاه، فعالیت های دانشگاه را بسیار مهم توصیف کرد و افزود رشد فعالیت ها و افتخارات دانشگاه شهید رجائی در بین دانشگاه های کشور منحصر به فرد است و لازم است این دانشگاه بیش از پیش با استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به اطلاع رسانی این فعالیت ها و افتخارات اقدام نماید.

دکتر نعمت اللهی ارتباط بسیار خوب مسئولین دانشگاه و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را نمونه توصیف کرد و گفت این ارتباط باید الگوی همه دانشگاه ها و موسسات کشور باشد. همچنین وی با اشاره به سیستم یکپارچه نرم افزاری آموزش و پرورش، سینا، اساتید دانشگاه را به عضویت در این شبکه دعوت نمود و توضیحاتی در خصوص سیستم تلویزیون تعاملی و شبکه پیام رسان مربوطه ارائه کردند.

در بخش دیگری از سخنان ایشان، موضوع راه اندازی حوزه علوم اسلامی دانشگاه را یکی از فعالیت های مهم دیگر دانشگاه در حوزه آموزش های دینی ارزیابی کرد و با اشاره به اهمیت موضوع تربیت دبیر، نقش دانشگاه شهید رجائی را به عنوان تنها نقطه اتصال آموزش عالی و آموزش و پرورش در حوزه فنی و حرفه ای، ویژه دانست.

photo_2018-12-08_07-05-40 photo_2018-12-08_07-05-44 photo_2018-12-08_07-05-46 photo_2018-12-08_07-05-48 photo_2018-12-08_07-05-51