روابط عمومی دانشگاه خبر داد

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آستانه هفته دولت و به مناسبت روز کارمند، دکتر حمیدرضا عظمتی در پیامی به شرح زیر این روز فرخنده را به پرسنل تلاش گر و زحمت کش دانشگاه شهید رجائی تبریک گفتند:

 

باسمه تعالي

هركاری كه شما برای مردم انجام می دهيد در هر پست و سمتی كه باشيد يك حسنه است.

مقام معظم رهبري

 

سالروز شهادت اسوه هاي بي بديل تلاش و تعهد، شهيدان رجائي و باهنر فصلي ماندگار و هميشه تازه از شهادت را در كتاب تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي رقم زده است.

چهارم شهريورماه كه به پاس یادآوری خدمات، ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ها و زحمات گروه کثیری از جامعه اسلامی‌مان روز کارمند نام‌گذاری گرديده است، روز تجليل از انسان‌های شایسته‌ای است كه هدفشان خدمت به مرم و كسب رضای پروردگار است. آنان كه همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشكلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

اينجانب ضمن يادآوري هفته دولت و روز كارمند و همچينين گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام رجايي و باهنر، روزكارمند را به تمامي همكاران زحمتكش و قدرشناس دانشگاه شهيد رجائي  تبريك عرض مي نمايم و از درگاه ايزد يگانه آرزوي سلامت و سعادت براي شما و خانواده پر مهرتان مسئلت دارم و اميدوارم با كمك و همكاري همه كاركنان دانشگاه در بهبود كيفيت كليه فعاليت ها و جلب رضاي باري تعالي موفق‌تر از گذشته حركت نمائيم.

شاد و پیروز و سربلند باشید

حميد رضا عظمتي

رئيس دانشگاه