روابط عمومی دانشگاه خبر داد

در حاشیه نشست شورای دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هم زمان با برگزاری نشست شورای دانشگاه شهید رجائی، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشگاه برگزار شد. بر اساس این گزارش، آقای مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی حکمی مهندس علی فرهادی را به سمت مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید رجائی منصوب کرد. در این گزارش آمده است که آئین تودیع و تقدیر از خدمات محمدحسین نیکونژاد و معارفه مهندس علی فرهادی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه با حضور معاون سرمایه انسانی بسیج اساتید کشور، مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ، رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای شورای دانشگاه و برخی از اعضای بسیج اساتید، برگزار شد.
در این مراسم دکتر علی اکبر متکان مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ ضمن تقدیر از تلاش های مهندس علی فرهادی، برای وی آرزوی موفقیت کرد.
وی با اشاره به شرایط ویژه منطقه و جهان و اهمیت حرکت جهادی و انقلابی در سنگر دانشگاه، خاطرنشان کرد: بسیج اساتید تهران بزرگ با سرمشق قرار دادن رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مرجعیت و با هدف اعتلای نظام سرافراز اسلامی و گره گشایی از مشکلات کشور، با تمام توان و با سلاح علم و به عنوان موتور پیشران دانشگاههای کشور، در خدمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی خواهد بود و در این مسیر، ویژگی اثربخشی را در تمامی فعالیت های خود مدنظر قرار خواهد داد.
همچنین احمد نادری معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور هم در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای مسئول پیشین و جدید بسیج اساتید در دانشگاه شهید رجائی، بر اهمیت تشکیل اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید که مسئله محور بوده با استفاده از ظرفیت استادان وطن خواه دانشگاه به کمک حل مشکلات کشور خواهد آمد، تاکید کرد.
در ادامه دکتر عظمتی رئیس دانشگاه نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئول پیشین بسیج اساتید برای آقای مهندس فرهادی آرزوی توفیق در امور را نمود. خاطر نشان می سازد پس از این مراسم، شورای دانشگاه به نشست خود ادامه داد و محورهای درخواستی دانشکده ها و حوزه های ستادی بحث، بررسی و تصویب شد.

dav

dav

dav

dav