روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در جلسه شورای دانشگاه مورخ ۹۵/۴/۲۱ جناب آقای دکتر علی زعیم باشی به سمت مدیر پشتیبانی و خدمات  و سرکار خانم سیده انسیه سیدجوادی به  سمت رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، طی احکام صادره  از سوی رییس دانشگاه منصوب گردیدند.متن احکام ایشان بدین شرح است:

بسمه تعالي

جناب آقاي دکتر علی زعیم باشی

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

با سـلام و احتـرام

نظر به مراتب تعهد و شايستگي جنابعالي و بنا به پيشنهاد معاون محترم اداري و مالي به موجب اين ابلاغ به مدت دو سال به عنوان:

«مدير پشتیبانی و خدمات»

منصوب می‌شويد. اميد است با توكل به خداوند متعال و بهره‌مندي از تجارب ديگر همكاران محترم در انجام وظايف مربوطه و تحقق اهداف دانشگاه موفق و موید باشيد.

 حمیدرضا عظمتی

رئيس دانشگاه

6A5A3809

بسمه تعالي

سرکار خانم سیده انسیه سیدجوادی 

،با سـلام و احتـرام

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات گذشته و با استناد به بند ۵ مادۀ يك آيين­نامۀ اجرايي دانشجويان شاهد و ايثارگر، به موجب این ابلاغ به مدت یک سال به عنوان:

«رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه»

 منصوب می‌شويد. امید است با توكل به خداوند سبحان و توسل به روح بلند شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و توجه به ايثارگران ارجمند در انجام وظايف محوله موفق خواهيد بود. ضمناً انتظار دارد در طول مدت مسئوليت موارد زير در كانون توجه سرکارعالي قرار داشته باشد.

  1. حفظ احترام، جایگاه، شان و منزلت یادگاران شهدای معظم و ایثارگران ارجمند
  2. توجه ویژه به امور آموزشی، پژوهشی و فرایند تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر
  3. تلاش در جهت تقویت مستمر بنیه علمی دانشجویان مزبور و هدایت آنان به سوی دوره‌های تحصیلات تکمیلی
  4. اميد آفريني، تقويت روحية خودباوري و عزت نفس در آنان
  5. تعامل سازنده و مطلوب با مراجع ذیربط در بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بمنظور تسهیل فرایند تحصیل دانشجویان ذیربط

حمیدرضا عظمتی

رئیس دانشگاه

6A5A3806