رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی: روند توسعه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی رو به ارتقا و رشد است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای فضلعلی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، دکتر ایوب اسماعیل پور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر علی پورکمالی انارکی، معاون پژوهش و فناوری، دکتر مجتبی قربانی آرانی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عبدالله صلواتی، سرپرست معاونت دانشجویی، دکتر فرشید طهماسبی و مدیر برنامه، بودجه و ساختار سازمانی، مهندس سید مصطفی آذرکیش در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و به ارائه گزارشی از دستاوردهای اخیر دانشگاه و برنامه های آتی آن پرداختند.

بر اساس این گزارش، دکتر علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، پس از ارائه گزارش دانشگاه، روند توسعه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی را رو به ارتقا و رشد ارزیابی نمود. همچنین در این دیدار وی ابراز امیدواری نمود که دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در هر استان فعال شود و از این امر به عنوان یک مطالبه مهم یاد کرد.

دکتر منادی سفیدان در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: دستور کار امروز کمیسیون (سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱) در خصوص ارائه گزارش دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی درباره اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی بود که با حضور رؤسای دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی برگزار شد.

وی افزود: کمیسیون آموزش مجلس با توجه به اساسنامه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایئ که آن را در تهران پیش‌بینی کرده، در پی آن است که این دانشگاه‌ در هر استان‌ توسعه یابد و حداقل در ۴ الی ۵ منطقه کشور به صورت منطقه‌ای فعال شوند.