دکتر مهدی نژاد در نخستین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس: ۲۰% از پذیرش دانشگاه از دانش آموختگان هنرستان ها خواهد بود 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر جمال الدین مهدی نژاد در نخستین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی هنرستان های فنی، حرفه ای و کاردانش، از پذیرش دانش آموختگان هنرستان ها در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی خبر داد.

آقای دکتر مهدی نژاد در مراسم جشنواره الگوی تدریس برتر کشوری که در شهر مشهد مقدس برگزار شد افزود: در تلاش هستیم امسال بیست درصد از پذیرش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از دانش آموختگان برتر هنرستان های سراسر کشور باشند. وی با بیان اینکه برگزاری این گونه جشنواره ها را برای دانش آموختگان هنرستان ها امیدبخش است اضافه کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها باعث کمک به هنرجویان هنرستان ها برای ورود به بازار کار و تاثیرگذاری در جامعه می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تلاش هستیم رشته های دبیری کشاورزی را در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی راه اندازی کنیم گفت: امیدواریم تا بتوانیم دانش آموختگان هنرستان ها که دو سال کاردانی را گذرانده‌اند دو سال نیز در دانشگاه شهید رجایی ادامه تحصیل دهند و با بهره وری بالاتر نسبت به دانش آموزان رشته های ریاضی آماده هنر آموزی در هنرستان های کشور شوند. آقای دکتر مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه در ادامه افزود: می توان برای تقویت دروس پایه آنها مانند ریاضی یک ترم آموزشی مانند پیش دانشگاهی پیش بینی و اجرا کرد تا همانند دروس تخصصی در روز پایانی نیز توانمند شوند.