دکتر مهدی نژاد در نشست فوق العاده شورای دانشگاه: نقش مدیریت برنامه، بودجه و ساختار سازمانی در توسعه راهبردی دانشگاه بی بدیل است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست فوق العاده شورای دانشگاه به منظور تصمیم گیری در روند فعالیت ها، با توجه به حضوری بودن آموزش در سال تحصیلی آتی، در روز دوشنبه ۱۴ شهریورماه در سالن شهید باهنر تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، در بخشی از این نشست، ابلاغ آقای مهندس آذرکیش به عنوان مدیر برنامه، بودجه و ساختار سازمانی دانشگاه تقدیم ایشان شد. دکتر جمال الدین مهدی نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه این مدیریت و وجود خلاء بیش از هشت ساله در مدیریت این حوزه، توقع از مدیریت برنامه، بودجه و ساختار سازمانی را بسیار بالا توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود با عنایت به تجربیات و تخصص آقای مهندس آذرکیش، دانشگاه بتواند با یک انرژی مضاعف، در مسیر ماموریت خود گام بردارد. ایشان ضمن تشکر از آقای پرویز باقری که در نبود مدیر در این حوزه، نسبت به ارائه مشاوره ها و راهکارهای ارزنده و سایر امور همت داشته اند، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) نمودند.

گفتنی است آقای مهندس آذرکیش دانش آموخته رشته مهندسی برق قدرت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی هستند که پیش از این در حوزه های مختلف مالی، اداری و آموزشی وزارت آموزش و پرورش و سایر سازمان ها فعالیت داشته اند. از جمله سوابق ایشان می توان به مسئول آمار بودجه منطقه ۴، مسئول پشتیبانی منطقه ۴، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش منطقه ۱۲، رئیس اداره کار و دانش شهر تهران، مدیر کل کاردانش و فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، نماینده وزارت آموزش و پرورش در تدوین برنامه ششم توسعه و … اشاره نمود.