دکتر مهدی نژاد درزی در آستانه هفته دولت: ساماندهی نیروی انسانی با توجه به تخصص و بهبود و ترمیم چارت سازمانی از اولویت های دانشگاه است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی نژاد درزی، سرپرست دانشگاه در هفدهمین نشست هیات رئیسه دانشگاه با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت و روز کارمند، از پرسنل دانشگاه به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه های دانشگاه نام برد و ساماندهی نیروی انسانی با توجه به تخصص و بهبود و ترمیم چارت سازمانی را از اولویت های مدیریت دانشگاه در سال جاری برشمرد. وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از توان و تخصص پرسنل خدوم دانشگاه بیش از پیش در دستیابی به اهداف مورد نظر موفق باشیم.

ایشان نقش امور اداری و منابع انسانی را در این بین مهم ارزیابی نمود و تکریم از پرسنل نمونه دانشگاه را یکی از روش های ایجاد انگیزه در حوزه صف و ستاد دانست که به دور از هرگونه جانبداری و بر اساس انتخاب اصلح باید صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، کلیات برنامه های دانشگاه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. همچنین در این نشست مقرر گردید کلیه اطلاع رسانی های لازم صرفاً از طریق وبسایت رسمی دانشگاه به نشانی www.sru.ac.ir انجام شود.

یکی از مباحث مهم و کلیدی که در نشست های اخیر هیات رئیسه مطرح شده است موضوع کسر از حقوق دانشجومعلمان عزیز دانشگاه است که در این نشست اخیر نیز به آن پرداخته شد و برخی از معاونان به ارائه گزارش در خصوص پیگیری این موضوع و راهکارهای اتخاذ شده بر اساس دستورالعمل های بالادستی پرداختند. گفتنی است بر اساس مکاتبات صورت گرفته اخیر، کارگروهی متشکل از مسئولین دانشگاه شهید رجائی، دانشگاه فرهنگیان و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت متبوع تشکیل گردیده است گه نتایج آن متعاقبا از وبسایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

از دیگر مصوبات این نشست می توان به موافقت با اعزام دانشجویان خارجی به مسابقات ورزشی فرهنگی بابلسر اشاره کرد.