دومین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح

دومین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح

دومین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح (GeoWall) با حضور ۳۱ تیم از دانشگاه‌های مطرح کشور در ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ توسط انجمن ژئوتکنیک ایران و به میزبانی دانشگاه شهید رجایی برگزار خواهد شد.
پس از تکمیل ظرفیت و پایان مهلت ثبت‌نام، جلسه ى توجيهى كمك داورهاوتيم‌هاى شركت‌كننده، روز چهارشنبه ١٢ اسفندماه درسالن شهید باهنر دانشگاه شهيدرجايى باحضورنمايندگان ٣٠ تيم ازكل كشور،به ترتيب ازساعت ٩ الى ١١ و ١٣ الى ١٥:٣٠ برگزارگرديد.

برای بالاتر بردن کیفیت و مشارکت در داوری مسابقات، در کنار گروه داوری، گروه کمک‌داوران مشتاق و با انگیزه‌ی کارگروهی متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه‌های تیم‌های شرکت‌کننده و نیز مطرح کشور حضور خواهند داشت. به همین جهت برای آمادگی کامل کمک‌داوران در امر داوری و آشنایی کامل با مسابقات، اولین جلسه‌ى توجيهى كمك‌داورها برگزار گردید

1هم‌چنین برای آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های شرکت‌کننده و کیفیت بهتر مسابقات، جلسه‌ی توجیهی این تیم‌هانیزباحضورنمايندگان ٣٠ تيم از كل كشور برگزار گردید. در این جلسه ابتدا توضیحات کامل در مورد آیین‌نامه ی مسابقات، نحوه‌ی برگزاری، تجهیزات و ابراز مورد استفاده، داوری و … ارائه گردید و پس از آن تمامی سوالات و ابهامات اعضای تیم‌های شرکت‌کننده پاسخ داده شد.

2

سپس برای رعایت عدالت در ترتيب ونوبت شركت تيم‌هادرروزمسابقه، قرعه‌کشی انجام شده و مطابق تصویر زیر اعلام می‌شود:

3

4

در نهایت به هر تیم نمونه‌ای از خاک مورد استفاده در مسابقه و نیز کاغذ پوسته و کرافت با ذکر محل تهیه داده شد.

5.