دوره شیوه های نوین مدیریت در آموزش و پرورش با سخنرانی دکتر جمال الدین مهدی نژاد آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز جمعه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ با سخنرانی رئیس دانشگاه، دوره شیوه های نوین مدیریت در آموزش و پرورش آغاز به کار کرد. آقای دکتر جمال الدین مهدی نژاد در بخشی از سخنان خود در آیین افتتاحیه این رویداد مهم ملی، با اشاره به تاریخچه دانشگاه و سهم عمده آن در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در حوزه فنی و حرفه ای، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به خصوص شهدای دانشگاه را گرامی داشت و از شهید طهرانی مقدم به عنوان یکی از دانش آموختگان دانشگاه شهید رجائی نام برد و حضور ایشان را مایه مباهات دانست. ایشان با تاکید بر نقش مدیریت شایسته در موفق بودن حوزه تعلیم و تربیت، ارتباط بین مدیران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مدیران ادارات کل آموزش و پرورش استان ها با بدنه مدیریتی دانشگاه شهید رجائی را مهم و کارآمد توصیف نمودند.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی برگزاری دوره های ضمن خدمت و به خصوص دوره شیوه های نوین مدیریت در آموزش و پرورش را یکی از روش های مناسب برای به روز شدن دانش اساتید و مدیران بیان کردند و افزودند: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با ارائه چنین دوره هایی بیشتر می تواند محقق شود.

وی حضور اساتید و مدیران دانشگاه را در وضعیت فعلی فرصتی مغتنم برای برقراری ارتباط بین ایشان و مدیران محترم استان ها تلقی کردند و از حضار برای حضور در کارگاه ها و آزمایشگاه ها و برقراری ارتباط علمی با اساتید مجرب این دانشگاه، دعوت نمودند.

در بخش دیگری از آیین افتتاحیه، آقای مهندس کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به ارائه دیدگاه های خود و انتظارات وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن سند تحول بنیادین پرداختند. ایشان با تاکید بر نقش کلیدی معلم، کانون تحول را مدرسه نام بردند که با محوریت معلم و مدیر صورت می گیرد. وی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه شهید رجائی برای مشارکت در برگزاری این دوره، ابراز امیدواری نمود در آینده شاهد اجرای برنامه های مشترک بیشتری باشیم.