دعوت از محققان بین‌المللی جهت شرکت در جشنواره خوارزمی

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، با اعلام دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی از عموم علاقه‌مندان به افزایش تعاملات بین‌المللی و پیشرفت روز افزون کشور دعوت می‌شود تا با ارسال مستقیم فراخوان جشنواره به محققان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور و یا با ارسال مشخصات فردی و پست الکترونیکی محققان موردنظر به نشانیkhwarizmi@irost.ir، در معرفی دانشمندان برجسته دنیا برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی همکاری کنند.
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از سال ۱۳۶۶ با هدف شناسایی و معرفی نوآوران و پژوهش‌گران برتر، برگزاری جشنواره‌ای با نام دانشمند برجسته ایرانی اسلامی، خوارزمی را در دستور کار خود قرار داده است و بیش از سی و چهار سال است که این رقابت علمی تراز اول را که دارای بنیان‌های اجرایی قوی، نظام‌‌مند و منسجم است، به صورت مستمر مدیریت و ساماندهی می‌نماید.
طرح‌های راه یافته به این جشنواره پس از چندین مرحله ارزیابی و کسب رتبه از هیات داوران در مراسمی با حضور رییس جمهور و مقامات عالی‌رتبه کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
گفتنی است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت جشنواره به آدرس الکترونیکی http://www.khwarizmi.ir مراجعه نمایند.

منبع اصلی خبر

 

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

 

کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۲۱۰۳