روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد

حضور دبیر شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی جناب آقای دکتر نوید ادهم دبیر محترم شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه شهید رجایی حضور پیدا کردند. دکتر نوید ادهم، تجلیل از پژوهشگران و نقد و بررسی عملکردها و تدوین استراتژیها و افق­های در پیش رو را از اهداف این مراسم دانستند. ایشان به تبیین رسالت مهم این دانشگاه در وزارت آموزش و پرورش پرداختند و ماموریت دانشگاه را در حوزه پژوهش به دو بخش تقسیم نمودند:

  • بسط، توسعه و تو لید علم، تربیت پژوهشگران و پاسخگو بودن به نیازهای پژوهشی و….. مانند دیگر دانشگاههای کشور. ولی تاکید داشتند کیفیت فدای کمیت نشود و اخلاق پژوهشی و امانتداری رعایت شود.
  • افزایش روحیه پژوهشگری در دبیران کشور. معلم باید پژوهنده تربیت شود تا نسل پژوهنده تربیت شود. ایشان بیان داشتند که برای رشد پژوهش باید از دبستان و پیش از دبستان شروع کنیم.

دکتر ادهم به مامویت فرهنگی دانشگاه اشاره داشتند و همه مسوولین را به این مهم توصیه نمودند. در پایان ایشان اظهار امیدواری کردند که روند رو به رشد دانشگاه همچنان ادامه داشته باشد و خروجی این دانشگاه، تحول آفرین در نظام آموزشی کشور باشد.

[rev_slider slider36]