در شورای دانشگاه مصوب شد: الزام به ارائه گزارش ماهیانه از کارگاه های صلاحیت معلمی و فعالیت های مرتبط

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پنجمین نشست شورای دانشگاه در سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه هفتم شهریورماه در سالن شهید باهنر دانشگاه با تلاوت آیاتی از کلام وحی توسط آقای دکتر مجتبی قربانی استاد دانشکده علوم پایه و مدیر دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه آغاز شد. در این نشست، دکتر مهدی نژاد درزی، سرپرست دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت خصوصاً شهید رجائی و شهید باهنر، خلاصه ای از برنامه های جدید دانشگاه به منظور بهبود شرایط در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به خصوص در راستای ماموریت دانشگاه را بیان نمود.

بر اساس این گزارش، پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید روسای محترم دانشکده ها به طور ماهیانه از کارگاه های دروس صلاحیت معلمی و سایر برنامه های مرتبط گزارش ارئه دهند. سرپرست دانشگاه با تاکید بر متفاوت بودن ساختار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی با سایر دانشگاه ها، حضور دانشجومعلمان فنی در این دانشگاه را بسیار مهم توصیف نمود و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، توسعه کمی و کیفی این دانشگاه را یکی از مهم ترین اهداف خود و تیم مدیریتی دانشگاه ارزیابی نمود.

وی با اشاره به نوع پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، از زحمات همه مسئولین دانشگاه به خصوص دانشکده علوم انسانی در مصاحبه و پذیرش دانشجویان منتخب تشکر نمود و از مسئولین حوزه های صف و ستاد خواست تا همه برنامه های آموزشی، پژوهشی و خصوصا فرهنگی را منطبق با نوع پذیرش دانشجویان جلو ببرند. در بخش دیگری از صحبت های ایشان، بر مراقبت از سلامت روان دانشجومعلمان تاکید شد و معاونت دانشجویی نیز برنامه های خود را در این حوزه (از جمله برگزاری دوره های دانش افزایی با موضوع مراقبت از سلامت روان دانشجویان) ارائه نمود.