در حاشیه هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد

رونمایی از کتاب های چاپ اول سال و مجلد شبکه آزمایشگاه های تحقیقاتی دانشگاه شهید رجائی

در مراسم گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری که به همراه تقدیر از برگزیدگان و برترین های حوزه پژوهش و فناوری خواهد بود از کتاب های چاپ اول سال و نیز مجلد شبکه آزمایشگاه های تحقیقاتی دانشگاه شهید رجائی رونمایی خواهد شد.

دکتر سعید علیائی در این خصوص با ذکر اهمیت تدوین مجلد آزمایشگاه های تحقیقاتی دانشگاه که بازتاب کننده بخشی از توانمندی های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه خواهد بود، این اقدام را در راستای راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در چهارچوب سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این خصوص با تاکید بر کیفیت بخشی به چاپ کتاب های انتشارات دانشگاه شهید رجائی، از رونمایی کتاب های چاپ اول دانشگاه نیز در این هفته خبر داد.

شایان ذکر است در مراسم هفته پژوهش و فناوری سال جاری که به همراه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه در سطح دانشگاه و نیز نمایشگاه بین المللی خواهد بود، از اساتید پژوهشگر (نشان درجه یک پژوهش، پژوهشگر برتر و پژوهشگر شایسته تقدیر)، از دانشجویان پژوهشگر (دانشجوی پژوهشگر برتر و شایسته تقدیر)، پایان نامه های برتر، کتاب های برتر سال، حامیان نشر، مجری طرح برتر، نویسنده برتر مقالات و نشریه برتر سال تقدیر خواهد شد. این مراسم روز دوشنبه ۲۳ آذرماه در دومین روز هفته ملی پژوهش و فناوری در سالن فجر دانشگاه برگزار خواهد گردید.