دانشکده مهندسی مواد و فناوری های نوین خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی نانوکامپوزیت ها توسط دانشکده مهندسی مواد و فناوری های نوین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از رئیس دانشکده مهندسی مواد و فناوری های نوین، دوره نانوکامپوزیت های زمینه فلزی و سرامیکی در تاریخ ۲۳ آبان ۹۷ به مدت سه ساعت در سالن آمفی تئاتر آن دانشکده برگزار شد. در این دوره تاریخچه، روش های ساخت، آنالیز، کاربرد و پژوهش های اخیر در حوزه نانو با نگاهی به جایگاه و امکانات موجود در کشور مطرح شد.

بر اساس این گزارش، مدرسان دوره آقای دکتر سروش پرویزی از دانشگاه شهید رجائی و آقای دکتر شاهدی اصل از دانشگاه محقق اردبیلی و هسته پژوهشی کامپوزیت های پیشرفته بودند. شرکت کنندگان دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مهندسی (مواد، مکانیک، شیمی) و نانوفناوری از دانشگاه های شهید رجائی، محقق اردبیلی، شهید بهشتی، خواجه نصیر، علوم و تحقیقات، سمنان و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد بودند.

در پایان دوره پرسش و پاسخ برگزار شد و به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا شد. آقایان پوریا محمد و مسعود محمدیان از دانشجویان فعال امور اجرایی کارگاه را عهده دار شدند. برگزار کنندگان مراتب قدردانی خود را از آقای دکتر علیرضا ذاکری، رییس دانشکده که بستر اجرای کارگاه را فراهم نمودند، اعلام داشتند.

photo_2018-11-16_02-58-58