حضور مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی دوست مدیر کل محترم تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه به دعوت معاونت دانشجویی و به جهت تقویت ارتباط و تعامل با پتانسیل های موجود، از سالن های ورزشی، امکانات وتجهیزات مجموعه ورزشی دانشگاه بازدید نمودند.

ایشان پس از بازدید نیز در شورای ورزش دانشگاه شرکت نموده و از نزدیک در جریان برنامه ها، موفقیت ها و پتانسیل های دانشگاه قرار گرفتند. در این جلسه ابتدا سرکار خانم ادیب پور، دکتر میر محمدی، دکتر منظمی، دکتر لطفی و خانم غلامی گزارش هایی را از وضعیت تربیت بدنی در دانشگاه و نیاز های آن ارائه نمودند.

دکتر عظمتی، رئیس دانشگاه نیز با اشاره به ماموریت دانشگاه و اهمیت و نقش دانشکده علوم ورزشی و اداره تربیت بدنی در سلامتی دانشجو معلمان، نیاز به توجه هرچه بیشتر در این حوزه را امری بایسته دانسته اند. و خواستار همکاری همه جانبه و تعامل بیشتر با وزارت علوم در تقویت این حوزه شدند.

درادامه دکتر علی دوست، نیز ضمن ابراز رضایت از امکانات ورزشی دانشگاه، علاقه مندی خود را برای برقراری تعامل بیشتر با دانشگاه اعلام نمودند. ایشان ظرفیت دانشگاه را برای برگزاری المپاد های ورزشی در برخی رشته ها مناسب دانسته و انجام این امر را در سال جاری ممکن دانسته اند. همچنین وی با اشاره به موفقیت های علمی و ورزشی دانشگاه شهید رجایی این دانشگاه را دارای پتانسیل بسیار قابل قبول و در خصوص کمک مالی جهت اعزام دانشجویان برای المپاد های ملی قول مساعدت دادند.