تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آقای دکتر مهدی نژاد در مراسم تجلیل از خادمین اربعین دانشگاهیان ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر جمال الدین مهدی نژاد در مراسم تقدیر از خادمان اربعین دانشگاهیان ۱۴۰۱ طی مراسمی که در دانشگاه شاهد برگزار شد، تقدیر به عمل آورد. در این مراسم از خادمان اربعین دانشگاهیان ۱۴۰۱ تجلیل شد و پس از ذکر مصیبت اهل بیت (علیهم‌السلام) توسط حاج امیر نعیمی، ذاکر اهل‌بیت (ع)، از برگزیدگان سوگواره در دو بخش هنری و ادبی و ۸ رشته با اهدای تندیس و لوح، قدردانی شد.

گفتنی است آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پنجمین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان، با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین خدمت‌رسان به زائران اربعین ۱۴۰۱ در تازیخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه شاهد برگزار شد.

متن لوح اعطایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در ادامه آمده است:
.
راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگرانه کاروان زمینی، نهفته است. بی شک همت مبتنی بر شور و شعور شیعیان و عاشقان آن حضرت در طول تاریخ از عوامل حفظ، نگهداری و انتقال این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر بوده است.
.
جناب آقای دکتر جمال الدین مهدی نژاد
رئیس محترم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی
زحمات صادقانه و خالصانه در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. از این رو، از حمایت ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند جناب عالی برای فراهم آوردن زمینه حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ قدردانی و تشکر می کنم.
امید است با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خادم الحسین (ع) بودن در طول عمر، همراه با عزت و سربلندی و عاقبت به خیری قرین راهتان باشد.
.
محمدعلی زلفی گل
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
و رئیس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان