تقدیر سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاران حوزه ی معاونت از زحمات دکتر صلواتی

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی :

دکتر ابراهیم ریحانی سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در دفتر معاونت فرهنگی با حضور کلیه همکاران حوزه ی معاونت، از زحمات و خدمات پنج ساله دکتر صلواتی، معاون قبلی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه کلیه همکاران معاونت فرهنگی ضمن تقدیر از زحمات دکتر صلواتی در طی تصدی پست معاونت فرهنگی و اجتماعی، حضور دکتر ابراهیم ریحانی را در سمت جدید خیر مقدم گفته و برای پیشبرد اهداف نظام و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

# رزومه دکتر ابراهیم ریحانی: رزومه

لازم به ذکر است؛ دکتر علی پورکمالی رئیس دانشگاه، طی حکمی آقای دکتر ابراهیم ریحانی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب کرد.

در این ابلاغ از زحمات آقای دکتر عبداله صلواتی در طول مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر شده است.

متن ابلاغ به شرح زیر است:

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر صلواتی با عنایت به تلاش ها و خدمات صادقانه شما و نقش فعال و برجسته ای که در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق مأموریت های محوله فرهنگی در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایفا نموده اید، بدینوسیله از زحمات، برنامه ریزی ها، دغدغه های متعهدانه و دلسوزانه در مدیریت و تعالی فرهنگی سپاسگزارم و از خداوند متعال برای شما توفیقات روز افزون و بهره وری آرزومندم. امید است در سایه توجهات حق تعالی و در پرتو ولایت حضرت ولی عصر (عج) و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف سازمانی همواره موفق و پیروز باشید.