تصویب شرکت دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر در المپیاد فرهنگی ورزشی کشور در هیات رئیسه دانشگاه

به گزارش روایط عمومی دانشگاه، شانزدهمین نشست هیات رئیسه دانشگاه صبح روز دوشنبه ۲۵ مردادماه در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد. در این نشست هیات رئیسه شرکت دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر در المپیاد فرهنگی ورزشی کشور به تصویب رسید. دکتر مهدی نژاد درزی، سرپرست دانشگاه با تاکید بر حمایت همه جانبه از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، خدمت به این قشر معزز از جامعه را افتخاری بزرگ توصیف نمودند و از همه اعضای هیات رئیسه خواستند بیش از پیش نسبت به این مهم اهتمام ورزند.

گفتنی است این رویداد مهم فرهنگی ورزشی از ۲۹ مردادماه تا ۶ شهریورماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد که دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی نیز در رشته هایی همچون شنا، بدمینتون، دو و میدانی، فوتسال، تنیس روی میز، والیبال و شطرنج در آن به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، مطابق با دستور جلسه، در خصوص موارد متعدد دیگری نیز بحث و تبادل نظر شد. از جمله مصوبات دیگر این نشست می توان به برگزاری مصاحبه از متقاضیان دو برابر ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اشاره کرد که در بازه ۶ تا ۱۶ شهریورماه در دانشگاه و با نظارت و محوریت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد.