تجدید میثاق مدیران و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با آرمان‌های امام راحل

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با آرمان‌های امام راحل

با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اعضای هیأت رئیسه، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه، ظهر امروز یکشنبه، ۱۵ بهمن۱۴۰۲ همزمان با سایر دانشگاهیان، با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان‎‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ظهر امروز یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ جمعی از اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  همزمان با سایر دانشگاهیان، با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان‎‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت، رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های کشور، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، معاون پژوهشی و فرهنگی وزیر علوم و دیگر دانشگاهیان از جمله اساتید و دیگر نهادهای مرتبط با دانشگاه با حضور در حرم مطهر امام(ره) و با نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند و با رهبر معظم انقلاب، عهدی دوباره بستند و بار دیگر پایداری و دلبستگی خود را به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب را اعلام و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گفتنی است در آغاز این آیین، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، مسؤول نهاد کل نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: امام دو سال قبل از فروپاشی شوروی در نامه‌ای خطاب به امپراطوری شوروی فرمود که صدای خرد شدن استخوان کمونیست به گوش می‌رسد که این اتفاق افتاد و بعدها این سخن را در رابطه با غرب فرمودند.

وی ادامه داد: امروز نزدیک‌ترین دوستان آمریکا و غرب در حال وداع با آن‌ها هستند و فروپاشی هیمنه آن‌ها نیز دور از ذهن نیست.

مسؤول نهاد کل نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: راه امام (ره) که اکنون نیز راه نجات است، راه عزت و دوری از وابستگی و حرکت به سمت قلّه‌ها در عین سختی‌ها و ناملایمتی‌ها.

رستمی ادامه داد: امام به مسؤولان فرمودند: این انقلاب محدود به ایران نیست و باید جهانی شود و ما به دنبال برافراشته شدن پرچم توحید و نابودی آمریکا و استکبار هستیم.

دانشگاهیان حاضر در این آیین، با قرائت بیانیه ای، بار دیگر با یکدیگرهم پیمان شدند تا در مسیر تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات و دستورات مقام معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و کشور را به سمت سربلندی، عزّت و استقلال حقیقی بیشتر پیش برند.

در بخشی از این بیانیه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در آینده ایران اسلامی، برخی دستاوردها و پیشرفت‌های کشور، اهمیت حضور دانشگاهیان در صحنه انتخابات و آمادگی دانشگاهیان برای کمک به دولت در رفع نواقص آموزش عالی اشاره شد.