تجدید میثاق سرپرست و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با قرار گرفتن در آستانه سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق سرپرست و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به همراه اعضای هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام(ره) ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

شایان ذکر است در این آیین که بصورت منسجم و همزمان با حضور اعضای هیأت علمی وکارکنان دانشگاه های سراسر کشور در کنار مرقد مطهر حضرت امام برگزار می شد، مسؤول نهاد کل نمایندگی مقام معظم رهبری نیز حضور داشت.

در پایان این آیین، بیانیه کمیته دانشگاهیان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی قرائت شد؛ در این بیانیه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در آینده ایران اسلامی، برخی دستاوردها و پیشرفت‌های کشور، اهمیت حضور دانشگاهیان در صحنه انتخابات و آمادگی دانشگاهیان برای کمک به دولت در رفع نواقص آموزش عالی اشاره شد.