تاسیس مرکز نیکوکاری نهال انقلاب (منّا) در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام ا… علیها افتتاح مرکز نیکوکاری نهال انقلاب (منّا) در دانشگاه توسط مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خبر داده شد.

در نشست شورای دانشگاه مورخ اول دی ماه ۹۹  که با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین دانشگاه، مدیران مستقل و رؤسای دانشکده ها برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام ا… علیها از تاسیس مرکز نیکوکاری نهال انقلاب (منّا) در دانشگاه خبر دادند.

ایشان بیان داشتند: امید است در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد گردیده بتوانیم گامی در جهت خدمت به دانشجویان و کارکنان دانشگاه برداریم. یکی از این خدمات تهیه جهیزیه برای زوجین دانشگاه می باشد که به حمدالله با توافق صورت گرفته با مرکز خیریه حضرت رقیه سلام ا… علیها این امر نیز محقق گردید که با هزینه ای مناسب جهیزیه ای کامل در اختیار دانشجویان متاهل قرار گیرد. همچنین حجت الاسلام فضلعلی بیان داشت: این مجموعه ارزشمند می تواند با مشارکت همه اساتید، کارکنان و دانشجویان جوابگوی مراجعین محترم اعم از دانشجویان و کارکنان دانشگاه باشد.

در ادامه دکتر عظمتی ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز نیکوکاری در دانشگاه گفت: تاسیس مرکز نیکوکاری در دانشگاه کار بسیار ارزشمندی است و همه ما می دانیم که در این سال های اخیر با توجه به شرایط چقدر فشار اقتصادی به خانواده ها و افراد وارد شده و چقدر از خانواده های اقشار ضعیف در امرار معاش خود دچار مشکلات هستند که در همین دانشگاه خودمان نیز نمونه هایی از این افراد وجود دارند. لذا این کار خیرخواهانه کار درستی است.

 

شایان ذکر است شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۱۳۶۶۱  متعلق به مرکز نیکوکاری دانشگاه جهت واریز کمک های عزیزان می باشد.