بیانیه گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید رجایی در محکومیت ترور دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (احزاب آیه ۲۳)

بیانیه گروه شاهد وایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت ترور دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده

بار دیگر صهیونیسم و استکبار جهانی در توطئه ای ناجوانمردانه یکی از دانشمندان فکور و برجسته هسته ای کشور عزیزمان دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندند.
مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی انسانها هر روز که می گذرد با نقض قوانین بین الملل چهره خونخوارشان برای ملت های آزاده نمایان می شود و با بیشرمی تمام مانع پیشرفت بشریت شده و جنایات خود را اعلام می کنند. همانها که مظلومانه سردار دلها و قهرمان مبارزه با تروریسم سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند امروز قهرمانی دیگر دانشمند نامدار هسته ای دکتر محسن فخری زاده را ترور نموده و به شهادت می رسانند.
آمریکا و اسرائیل جنایتکار به خیال خام خود می خواهند ملت رشید و مقاوم ما را از ادامه راه مبارزه با استکبار جهانی بازداراند.
اما با این توطئه ها، ترورها و شهادت ها ملت ما مصمم تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی شود . دشمن بداند اگر ما رابکشد زنده تر می شویم. ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
ملت ما بی صبرانه منتظر پاسخ قاطع، سریع و مناسب فرزندان دلیر خود در نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی به این جنایتکاران بین المللی می باشد و از دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی می خواهد که عوامل و ایادی مزدور آنان را هرچه سریعتر شناسایی و به سزای اعمال خائنانه شان برساند و هوشمندانه تر از سرمایه های ارزشمند ملی در عرصه های مختلف حفاظت و مراقبت نمایند.
ما گروه شاهد وایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند ارشد هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر شریف مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و خانواده این شهید سرافراز و ملت شهید پرور ایران اسلامی و همرزمانش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و فقدانش را تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم خداوند متعال روح بلند او را با شهدای کربلا محشور گرداند.