بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت ایام الله دهه فجر

انقلاب اسلامی ایران را ریشه هایی است به قدمت تاریخ و تاریخی سرخ از جنس قیام سید الشهدا علیه السلام.
انقلاب اسلامی ریشه در قیام عاشورایی دارد که در بیابان تفتیده کربلا شکل گرفت و تا ابد امید مستضعفان و محرومان جهان خواهد بود.
انقلاب اسلامی ایران چنان ریشه های مطهر و پاکی دارد که هزار طوفان و تلاطم و حمله و آسیب نتواند او را از پای درآورد.
انقلاب اسلامی ایران نهال با برکتی بود که بیش از هزار سال پیش شکل گرفت، آنگاه که دست شیاطین به خون سلاله رسول الله آغشته شد و تمام کفر و الحاد و تزویر و نفاق در برابر تمام ارزشهای والای آسمانی و انسانی قرار گرفت و کربلا را به مبدا تاریخ انقلاب اسلامی مبدل کرد.
انقلابی به این زیبایی و با آن ریشه های بلند اسلامی، هم اکنون دهه چهارم عمر خود را پشت سر گذاشته و در نیمه دهه پنجم تاریخ خود، دنیا را خیره کرده است.
علی رغم دشمنی تمام عوامل نفوذی و دشمنان آشکار داخلی و خارجی و استکبار جهانی شاهد اعتلاء و اقتدار روز‌ به‌ روز نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هستیم که مبتنی بر ریشه های انقلاب اسلامی شکل گرفت.
در سالروز دهه مبارک فجر و یادآور روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی این ایام را به همه ملت شریف ایران به ویژه اساتید عزیز و بسیجی تبریک عرض می کنیم و امیدوارم در سایه لطف حضرت حق و با رهبری عالمانه و متفکرانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری بتوانیم به عنوان یک عنصر فعال و یک سرباز خدوم در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم چرا که امروز هیچ عاملی بالاتر از ایجاد رضایتمندی و خدمت به مردم نمی تواند به انقلاب کمک کند بر همه ما لازم است که با سلوک اخلاقی و همت و توان خود به حد غایت توان و بضاعت، برای خدمت به مردم تلاش کنیم و در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحکام نظام سیاسی حاکم بر کشور عزیزمان ایران گام برداریم.
این روز را به همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و برای ملت شریف ایران آرزوی توفیق و بهروزی و سعادت داریم.

انشاالله با بهره‌گیری از توان اساتید عزیز و با همت اساتید و دانشجویان و آحاد مردم بتوانیم پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را بر بام جهان به اهتزاز در آورده و جایگاه واقعی انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی