بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی شهادت «سردار دلاور شهید سید رضی موسوی» 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، صبح امروز در پی شهادت سردار دلاور شهید سید رضی موسوی، ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق؛ شهادت این سردار سرافراز اسلام را تسلیت و در محکومیت آن بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به شرح زیر است:     

 

 بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی شهادت سردار دلاور شهید سید رضی موسوی 

 “مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلا”

برخى از آن مؤمنان بزرگمردانى هستند كه به عهد و پيمانى كه با خدا بستند، كاملا وفا كردند؛ پس گروهى از آنها بر آن عهد ايستادگى كردند (تا اينكه در راه خدا شربت شهادت نوشيدند) و گروهى ديگر به انتظار (فيض شهادت) ، مقاومت كرده و هيچگونه تغييرى در عهد و پيمان با خدا ندادند. (احزاب/۲۳).

رژیم تروریست و جنایتکار صهیونیستی پس از شکست فضاحت بار در حماسه طوفان الاقصی برای جبران ناکامی های پی­درپی خود و پس از نسل کشی و کشتار کودکان و زنان غزه مظلوم و مقتدر، اینک به رفتاری های جنون آمیز و ترورهای کور روی آورده که در اثر یکی از این ترورهای وحشیانه «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بی شک پاداش سال ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود.

ارتکاب این جنایت توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی، حلقه تایید شده دکترین جنایتکارانه صهیونیستی است که منطقه و کل جهان را هدف قرار داده‌است. قطعاً رژیم غاصب و رو به زوال صهیونیستی، تاوان سنگینی در برابر این جنایت خواهد پرداخت و فرزندان خلف فاتح خیبر با تدبیری عالمانه و عاجل انتقام خون پاک این شهید سرافراز را از عاملان و آمران آن خواهند ستاند.

بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی، ضمن محکومیت این حمله وحشیانه به منطقه زینبیه دمشق؛ شهادت این سردار سرافراز اسلام را به محضر حضرت بقیّة الله ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) خانواده معزز شهید و همرزمان غیور آن سردار نائل شده به مقام عند ربهم تبریک وتسلیت عرض نموده و به اسرائیل غاصب جنایتکار با صدای بلند اعلام می­دارد راه شهدای عزیز بی هراس از این  اقدامات ننگین تروریستی مصمم تر از گذشته  ادامه خواهد داشت و به حول وقوه الهی در آینده ای نه چندان دور صائقه سوزان انتقام شدید وپشیمان کننده این حمله ترویستی بر سرتان فرود خواهد آمد.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی- ۶/دی ماه/۱۴۰۲