بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت حمله وحشیانه رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ﴿۳۹﴾

به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل شده رخصت[جهاد] داده شده است چرا كه مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و البته خدا بر پيروزى آنان سخت تواناست. (سوره حج، آیه ۳۹) 

رژیم جعلی صهیونیستی ، شب گذشته بار دیگر خوی وحشی گری و جنایتکارانه خود را با بمباران بیمارستان المعدانی به نمایش گذاشت. در این جنایت هولناک بیش از ۱۰۰۰ نفر مردم بی گناه شامل زنان و کودکان در یک لحظه به خاک و خون کشیده شدند.

جامعه دانشگاهی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی این جنایت ضد بشری رژیم سفاک صهیونیستی را که مصداق بارز نسل کشی و کودک کشی بود، محکوم می نماید و اعلام میدارد که هرگونه سکوت و عدم موضع گیری از هر شخص و دولتی به منزله همراهی با این رژیم غاصب و سفاک است. یقینا خون های به ناحق ریخته شده مظلومین، موجب تسریع در فرآیند نابودی و فروپاشی این غده سرطانی شده و همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «ان شاءالله این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد».

همانطور که رهبر انقلاب فرمودند این جنایتها سیاستهای آمریکاست. لذا به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بار دیگر انزجار و برائت خود را نسبت به آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت کامل خود را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه اعلام می کنیم و امیدواریم هرچه سریعتر مطابق وعده حضرت حق، مکر و حیله مستکبرین و جنایتکاران به خودشان بازگردد.

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ (۵۴ آل عمران) 

در پایان، بسیج اساتید این دانشگاه خدمت رهبری حکیم اعلام می دارد که: مولای ما! اگر اجازه دهید، آماده ایم برای کمک به مظلومان غزه، در آنجا حضور یابیم. سر ما و فرمان شما.

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی