بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

حرکت عاشورایی امام حسین (ع) تضمین کننده تمام ارزش های تاریخ بشریت بود و دفاع مقدس ثمره شیرین قیام عاشوراست

آن زمان که امام حسین (ع) حج ظاهری را پشت سر نهادند و برای اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه کربلا در پیش گرفتند، دنیای مستکبران در خواب غرور و غفلت، تصور هم نداشتند که این قیام خونین برکتی به وسعت تاریخ و فرهنگ بشریت داشته باشد. حرکت عاشورایی امام حسین (ع) تضمین کننده تمام ارزش های تاریخ بشریت بود و دفاع مقدس ثمره شیرین قیام عاشوراست.

حال که هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی قرین گشته، فرصتی است تا همه آزاد اندیشان و غیرتمندان تاریخ به عظمت دفاع مقدس ایران اسلامی در برابر تمامی جلادان تاریخ بیش از قبل پی ببرند. آری رهبری مردی از سلاله علی (ع) و زهرا (س) به پا خواست و انقلابی را در زیر پرچم حسینی رقم زد که تمام معادلات دنیای کفر و استبداد را به هم ریخت و مردانی از جنس غیرت و غرور و حماسه ولی فقیه را چنان سربازی کردند که هنوز هم بنیاد کاخ مستکبران از حماسه ایشان سست و ویران گشته است.

هفته دفاع مقدس مرزهای ایران را در نوردیده و هم اکنون شعاع نور آن در انقلاب های سایر ملت های آزاده جهان تابیدن گرفته است و امید داریم که با دست ملکوتی منجی عالم بشریت، دفاع مقدس با پایان یافتن ظلم و داد و ستم به پایان برسد.

اساتید دانشگاه شهید رجائی به ویژه اساتید بسیجی، هفته دفاع مقدس را به پیشگاه ملت شریف ایران و بویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و اعلام میداریم که خون پاک شهیدان و مجاهدت کم نظیر ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز به زیبایی در نهال انقلاب میوه های خوشگوار به ثمر رسانده است که از جمله آن پیاده روی باشکوه اربعین حسینی و بیداری اسلامی است. اگرچه امسال به واسطه شرایط بیماری عالمگیری که دامنه آن ایران را نیز فراگرفته است، توفیق پیاده روی اربعین نیست اما دلهای همه آزادگان جهان به یاد امام حسین میتپد و هرجا مقابل ظالمی مستکبر ایستادگی شود، ادامه دفاع مقدس شهدای عزیز میباشد.

امیدواریم در سایه لطف حضرت حق و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم پاسدار خون شهیدان و ایثارگران عزیزمان باشیم. ان شاءالله.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی