بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون” ﴿احقاف/۱۳﴾

” آنان كه گفتند: آفرينندۀ ما خداست و بر اين سخن پايدار و ثابت ماندند بر آنها هيچ ترس و بيمى و حزن و اندوهى (در دنيا و عقبى) نخواهد بود”

“در تاریخ طولانی که داریم هیچ روزی برای ملت ایران افتخارآمیزتر از بیست و دوم بهمن نیست. بیست و دوم بهمن زنده نگه داشته شده و باید هم زنده بماند”.

“مقام معظم رهبری ۱۹/۱۱/۱۴۰۱”

 

۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ماه۱۳۵۷ می­گذرد و ملت با بصیرت ایران اسلامی در مبارزه مستمر با نظام سلطه و استکبار جهانی، همچنان مصمم، مؤمن و انقلابی در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب و تحقق چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، پیش می‌رود. در طول این ۴۴ سال، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، امروز به یک قدرت مطلق در منطقه و جهان تبدیل شده و کینه دشمنان انقلاب شکوهمند ریشه در اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، دست­یابی به روش درمان سرطان با ژن درمانی، بهره­برداری از شش نیروگاه حرارتی، پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰، بومی‌سازی دستگاه کلیدی برای چاه‌های نفت و گاز، افتتاح خطّ راه آهن زاهدان- خاش، راه­اندازی چندین کارخانه، راه­اندازی پالایشگاه فراسرزمینی، ساخت یکی از بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان، رونمایی از موشک صیاد۴B و رونمایی از موشک هایپرسونیک،تنها بخشی از دستاوردهای ارزشمند و پیشرفت­های چشمگیر ملت ایران در یک سال اخیر می باشد که در محافل و عرصه های بین المللی نیز، مورد توجه متخصصان و صاحب نظران قرار گرفته است.

بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهیدان والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم علی‌الخصوص سید شهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه، از دانشگاهیان دعوت می­کند تا بار دیگر  با حضور حماسی، انقلابی، پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی » تمامی همت خود را در جهت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی معطوف نمایند.

بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی- ۲۰/بهمن ماه/۱۴۰۱