بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه بمناسبت یوم الله ۹ دی

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ را باید تاریخی ترین روز بعد از انقلاب اسلامی نامید چرا که تا قبل از آن، تا به این اندازه شاهد ایجاد فضای غبارآلود توسط دشمنان ملت ایران نبودیم.

فتنه سال ۸۸ که توسط عده ای خائن و عده ای غافل رقم خورد یکی از خسارت بار ترین اتفاقات و ضربات بر پیکر ایران عزیز بود و اگر لطف خداوند متعال و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری نبود، میبایست شاهد بدترین روزهای تاریخ ایران می بودیم. درست در زمانیکه تمام مدعیان دموکراسی غربی، شاهد تلالو خورشید تابان دموکراسی دینی ایران اسلامی بودند و رکورد مشارکت در جمهوریت توسط ملت ایران شکسته شده بود و حتی برخی کشورهای قدرتمند و مطرح دنیا در آستانه تبریک به ملت ایران بودند، دست پلید عده ای با شعار تقلب از جیب شیطان بیرون آمده و شیرینی این حماسه بزرگ به تلخی گرایید.

در ایام فقته شاهد بروز حقایق پنهان شخصیت هایی بودیم که تاکنون توانسته بودند در پشت نقابی از ریا پنهان شوند اما جریان فتنه ۸۸ بسیاری از نقاب ها را کنار زد ولی با هوشیاری دلسوزان انقلاب و بویژه بسیجیان عزیز و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، جریان فتنه ای که قصد نابود کردن ایران را داشت در نهم دی ماه شکست خورد. اگرچه فتنه ۸۸ به دشمنان ایران جرات و جسارت داد که آشکارا به کیان ایران بتازند اما حماسه نهم دی ماه آن ها را برای همیشه مایوس و خوار و ذلیل کرد.

آری حماسه نهم دی ماه برای همیشه یوم الله لقب گرفت و در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران، به تمام دنیا نشان داد که انقلاب ایران دیگر شکست پذیر نخواهد بود. کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی این حماسه را بر همه ملت ایران بویژه بسیجیان عزیز تبریک عرض می نماید و بار دیگر اعلام میداریم که  تا ولایت فقیه هست، دشمنان اسلام و ایران نمیتوانند برای ایران عزیز خواب آشفته ببینند، ان شاءالله.