بیانیه بسیج فرهنگیان پایگاه شهید زالی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است. (حضرت امام خامنه ای مدظله العالی)

روز قدس روز تبلور بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام در برابر ستمگران و روز مبارزه و مقاومت در برابر مستکبران عالم در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکار جنایتکار است. نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ابتکار بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود تا فریاد دادخواهی مردم ستمدیده فلسطین را در سرتاسر جهان طنین انداز کند و مسلمانان جهان را با بهره گیری از این استراتژی هوشمندانه که نماد وحدت، انسجام و اقتدار امت های اسلامی می باشد در حمایت از فلسطین مظلوم در مقابل رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی متحد سازد و در این بین انقلاب اسلامی همواره و در همه شرایط پرچمدار این حمایت بوده است.

هتک هرمت مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان، حبس، شکنجه و به شهادت رساندن جوانان،زنان و کودکان، تخریب خانه ها و منازل مردم فلسطین و محروم نمودن آنان از حقوق قانونی و انسانی خود در طول سالیان گذشته، ذات و چهره پلید این رژیم آپارتایدی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته است و مدعیان دروغین حقوق بشر از جمله آمریکا با حمایت های مستقیم و علنی و تعدادی از کشورهای غربی با سکوت شرم آور خود به بزرگترین حامیان این رژیم تروریستی تبدیل شده اند.

و اکنون در این دوره حساس تاریخی، تحولات داخلی رژیم اشغالگر صهیونیستی، موید و مبین فرو پاشی درون زا و اضمحلال نکبت بار این رژیم جعلی است به گونه ای که این رژیم در عمر خود هرگز گرفتاری های هولناکی چون امروز نداشته است. رژیم سفاک صیهونیستی متعاقب اعتراضات فراگیر و گسترده داخلی، هرج و مرج سیاسی، تحولات کرانه باختری و اقدامات شجاعانه گروه های مقاومت فلسطینی، در حال حاضر بدترین و تلخ ترین روزهای پرآشوب خود را سپری می کند.

بسیج فرهنگیان پایگاه شهید زالی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ابراز انزجار از این غده سرطانی با الهام از اندیشه های بلند قائد فقید انقلاب اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، فرهنگیان و کارکنان انقلابی و با بصیرت دانشگاه را به شرکت در راهپیمایی استکبار شکن روز جهانی قدس همگام با آحاد ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان دعوت می نماید.انشا ا… در آینده ای نزدیک رهایی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را به نظاره خواهیم نشست.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج فرهنگیان پایگاه شهید زالی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی