بیانیه بسیج فرهنگیان پایگاه شهید زالی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت یوم الله سیزده آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا

(سوره نساء آیه ۷۶)

      یوم الله سیزده آبان ماه تجلی آزادگی در برابر استکبار جهانی و برگزرینی دیگر از سند پر افتخار استکبار ستیزی و استواری ملت ایران در برابر ترفندهای جهان غرب و در راس آنها امپریالیسم واقعی، آمریکای جنایتکار،است. سیزده آبان یادآور حوادث ماندگار در تاریخ حیات سیاسی اجتماعی ملت مبارز ایران است. تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اعتراض به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان انقلابی و آزادی خواه در محکومیت دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ تداعی گر این حوادث تاثیر گذار می باشد تا آنجا که بنیان گذار فقید انقلاب، از اقدام انقلابی تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا، به عنوان انقلاب دوم و بزرگ تر از انقلاب اول یاد می کنند.

ملت بزرگ ایران و دانش آموزان انقلابی میهن عزیز اسلامی به عنوان افسران جوان مبارزه با جنگ نرم دشمن، یوم الله سیزده آبان را سمبل مبارزه و مقاومت در برابر استکبار جهانی دانسته و در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی و با تکیه بر دستاوردها و برکات این روز مهم و سرنوشت ساز، خواهان نفی سلطه جهانی و دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظم نوین برمبنای عدالت و حقوق ملت ها می باشند.

اگر چه دشمنان قسم خورده انقلاب هر بار با حربه و  وسیله ای جدید در دشمنی با ملت ایران چهره منفور خود را نشان می دهند لکن هر بار با مقاومت و ایثار و هوشیاری ملت غیورمان شکست های پی در پی را تجربه می کنند و امروز با سوء استفاده از ابزار رسانه در عرصه جنگ شناختی وارد شده و ارزش های دینی و اعتقادات مذهبی و باورهای انقلابی نسل جوان را نشانه رفته اند.                بی شک جوانان شجاع و انقلابی ایران اسلامی با نقش آفرینی و حضور به موقع در صحنه های گوناگون همچون ادوار گذشته، قوی تر، مصمم تر و ثابت قدم تر از همیشه، دشمنان نظام و بدخواهان مرزو بوم و کیان اسلامی را ناکام و نا امید خواهند ساخت. مسلماً خون پاک شهدای عرصه های مختلف؛ شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای فرهنگی، شهدای هسته ای، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای مظلوم حادثه تروریستی مضجع شریف و مطهر حضرت احمد بن موسی ( ع ) چراغ راه ملت در مسیر پیش رو خواهد بود.

آنچه مسلم است عملیات اجرای آشوب و اغتشاشات اخیر توسط سرویس های جاسوسی بیگانه از پیش طراحی شده و به واسطه گروه ها و شبکه های معاند و مرتبط با آنها و با سوء استفاده از برخی حوادث درون کشور برای براندازی نظام پیاده سازی گردیده و قطعاً با حمایت همه جانبه رژیم سفاک و تروریستی آمریکا، رژیم کودکش صهیونیستی و رژیم مرتجع آل سعود و چند کشور دیگر و با همکاری شقی ترین گروهک های تروریستی در قالب جنگ ترکیبی صورت گرفته است.

بسیج فرهنگیان پایگاه شهید زالی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر و عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معظم شهدای امنیت و شهدای مظلوم حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با آرزوی علو درجات و با نثار درود به ارواح تابناک و مطهر شهدای گرانقدر، این جنایات مذبوحانه را محکوم نموده و خواستار شناسایی، اجرای عدالت و مجازات آمران و عاملان حوادث اخیر می باشد.

در خاتمه ضمن گرامی داشت یوم الله سیزده آبان و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پیروی از فرامین معظم اله، آمادگی خود را در پاسداری از حریم ولایت و ارزش های انقلاب و آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه شرایط و لحظات اعلام نموده و فرهنگیان و کارکنان عزیز  دانشگاه را به هوشیاری، دشمن شناسی و تبیین حوادث اخیر در راستای خنثی سازی نقشه های شوم و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب دعوت می نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج فرهنگیان پایگاه شهید زالی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی