بیانیه بسیج اساتید دانشگاه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی ایران الگوی موفق مقابله با نظام استکباری است

در کشاکش روزهای موفق صنعتی و اقتصادی نطام لیبرالیستی و سرمایه داری آمریکا و غرب و در بهبهه نمایش قدرت نظامی قدرت های بزرگ بویژه آمریکا و در جو سیاسی ۵۰ سال گذشته کمتر کسی باور میکرد که یک روحانی با دست خالی و فقط با توکل بر خداوند متعال و ملت ایران عزیز بتواند قدرت شرق و غرب را به چالش کشیده و بیش از ۴۱ سال ابرقدرتی آنها را به تحقیر و تسلیم وا دارد.

انقلاب اسلامی ایران در این میان تنها انقلابی است که پس از نفوذهای بسیار توسط خودباختگان داخلی و تحمیل یک جنگ تمام عیار ۸ ساله و یک تحریم اقتصادی چهل ساله نه تنها تضعیف نشد بلکه دامنه های نفوذ آن تا آفریقا و آسیای مرکزی و حتی اروپا و به نوعی تمام کشورهای اسلامی گسترش یافت.

اگر امروز ادبیات نظام های مستکبر و استعمارگر دنیا با ایران از سر تسلیم و تحریم است هیچ دلیل دیگری ندارد جز آنکه ایران از ۴۰ سال قبل بسیار قوی تر شده است و برای این اقتدار هیچ دلیلی محکم تر از حمله تمام عیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد و خوار و ذلیل کردن هیمنه پوشالی آمریکا نمیتوان بیان کرد. آری در آستانه انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب، شاهد کوتاه آمدن بزرگترین قدرت نظامی دنیا با ایران اسلامی و مقتدر هستیم.

ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به محضر آقا امام زمان و امام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،باید خرسند باشیم که در این ۴۰ سال با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین زمامت و رهبری عالمانه و حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری، ایران عزیز را هر سال از سال قبل قوی تر و استوارتر دیده ایم. در این میان باید نقش اساتید و دانشجویان عزیز را که باعث پیروزی های بزرگ در جبهه های علمی شده اند را نیز اجر دانسته و به همه عزیزان خوا قوت و دست مریزاد گفتو

ان شاءالله شاهد روزی باشیم که شعله های منور انقلاب اسلامی ایران عزیز در جای جای جهان، تلئلو یابد.