به مناسبت روز دانشجو برگزارگرديد:

نشست صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه با دانشجویان فعال فرهنگی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی،‌ به مناسبت روز دانشجو در روز یکشنبه پانزدهم آذرماه، دانشجویان فعال فرهنگی در كانون ها، انجمن های علمی، تشكل های دانشجویی، مدیران مسئول نشریات دانشجویی و همچنین شورای صنفی دانشجویان، نشست صمیمانه ایی را با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در سالن شهید باهنر برگزار نمودند.

در این نشست كه به ابتكار هیأت رییسه دانشگاه و با اجرای معاونت فرهنگی و اجتماعی و قریب به چهار ساعت به طول انجامید، نمایندگان هر تشكل به بیان دغدغه های خود در حوزه های مختلف دانشگاه پرداخته و سپس مسئولین هر حوزه نیز متقابلا” با ارائه گزارش عملكرد یكساله خود به سوالات دانشجویان پاسخ داداند.

از جمله نكات مطرح شده دانشجویان می توان به: تقاضا در جهت تسریع و تسهیل امور و گردش كارهای اداری،‌ برگزاری كرسی های آزاد اندیشی، واگذاری بیشتر امور به دانشجویان، توجه بیشتر به حوزه فرهنگی و فعالان این حوزه، تأمین فضای مورد نیاز و… اشاره نمود.

شایان ذكر است درابتدای این جلسه نیز دكتر حمید رضا عظمتی، رئیس دانشگاه وهمچنین حجت الاسلام و المسلمین اكبری اقدم مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در خصوص روز شانزدهم آذر و اهمیت این روز در استكبار ستیزی جنبش دانشجویی به ایراد سخنرانی پرداختند. در خاتمه با اقامه نماز مغرب و عشا جلسه با اهدای هدایایی به شركت كنندگان به اتمام رسید.

[rev_slider slider31]