بهره برداری از طراحی جدید تارنمای دانشگاه به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، از طراحی جدید تارنمای دانشگاه شهید رجائی مطابق با به روزترین فناوری ها و استانداردها؛ به مناسبت دهه فجر رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، مهندس محمد مشتاقی در خصوص تارنمای جدید به موارد زیر اشاره نمود:

🔸 شناخت سلیقه مخاطب و استفاده از عناصر بصری مانند رنگ ها، تصاویر و …، همچنین کاربردی تر شدن اطلاعات ارائه شده به مخاطب دانشگاهی، در طراحی کنونی سایت بیش از گذشته لحاظ شده است.

🔸 شناخت ترکیب رنگ، هارمونی اجزای سایت و دانش چینش آنها در کنار هم که طی تجربه سالیان گذشته به دست آمده است، جزء اصول طراحی جدید سایت است.

🔸 طراحی جدید تارنمای دانشگاه مطابق با آخرین تکنولوژی ها و استانداردها انجام شده است. همچنین یکی از مهم ترین قواعدی که در طراحی سایت لحاظ شده است، سئو و بهینه بودن تارنما (وب سایت) از لحاظ ساختاری است.

🔸 با عنایت به اینکه امروزه حجم عظیمی از کاربران از گوشی های همراه برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند، لازم است که تارنما به صورت #واکنش_گرا (Responsive) طراحی شود تا در نمایشگر تمام موبایل ها و تبلت ها به درستی نمایش داده شود که این مهم در طراحی جدید به صورت کامل پیاده سازی شده است.

🔸 همچنین استفاده از فناوری های نوین و رسیدن به سرعت استاندارد بارگذاری صفحات سایت با رعایت کردن عواملی چون کدنویسی بهینه و استفاده از مناسب ترین ابزارها، ضامن سرعت بالای وبسایت است.