برگزاری نخستین کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن های علمی

دفتر مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه خبر داد؛ 
 این کارگروه که با هدف برنامه ریزی و هماهنگی مسائل بنیادی و مستمر انجمن های علمی اعم از همکاری با تمام تشکل ها، جلب حمایت های مادی و معنوی، طراحی و تصویب ساز و کار لازم، مناسب و شفاف برای چگونگی فعالیت های مالی و بررسی مطالبات و دغدغه های انجمن های علمی با حضور مسئولین فرهنگی و پژوهشی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر صلواتی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به بیان آماری از فعالان دانشجویی و فعالیت های انجمن های علمی پرداختند.
 حسین شرافتی دبیر دبیران انجمن های علمی به بیان هدف انجمن های علمی پرداخت و بهره گیری از توانمندی دانشجویان در تحقق و تقویت فضای علمی دانشگاه و همچنین ایجاد زمینه های مناسب برای شکوفایی استعداد ها و بروز خلاقیت علمی دانشجویان را بیان کردند.
 در ادامه خانم دکتر جزایی دبیر انجمن علمی علوم ورزشی به بیان دغدغه ها و مطالبات تمام انجمن ها پرداختند سپس خانم مهندس مرادی دبیر اتحادیه مهندسی برق کشور به جایگاه انجمن ها و اتحادیه های علمی در سطح ملی و بین المللی اشاره کردند.
در پایان دکتر مهدی نژاد بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه در جهت رشد و پیشرفت انجمن های علمی تاکید کردند. 
وی تصریح کرد؛ طعم کار انجمن های علمی را باید چشید و فعالیت علمی و پژوهشی دانشجویان را در راستای ماموریت دانشگاه تقویت و حمایت کرد.