به مناسبت هفته دولت برگزار گردید:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم بزرگداشت شهید رجایی و گرامیداشت هفته دولت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۶/۸ در سالن   اجتماعات شهید تهرانی مقدم برگزار گردید. در این مراسم که با حضور ریاست  و مسئولین دانشگاه، خانواده گرامی شهید رجایی، مسئولین بنیاد شهید و آقای دکتر غفوری فرد از همراهان دیرین آن شهید بزرگوار برگزار گردید، به شخصیت برجسته و تاثیر گذار آن شهید والا مقام پرداخته شد.

در این مراسم در ابتدا دکتر عظمتی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و عرض تبریک به مناسبت روز کارمند به بیان شخصیت والای شهید رجایی  پرداختند. در ادامه ریاست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به طور مختصر به فعالیت های دانشگاه طی یک ساله گذشته اشاره داشتند.

در ادامه این مراسم نیز دکتر غفوری فرد از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و یار دیرین شهید رجایی نیز با بیان خاطرات از ایشان یاد آن شهید بزرگوار را گرامی داشتند. در پایان نیز از ایشان توسط ریاست محترم دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با ایراد سخنرانی به بیان الگوهای شخصیتی شهید رجایی پرداختند.

این مراسم با سخنرانی دختر مکرمه شهید رجایی ادامه یافت. ایشان ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه به جهت برگزاری این مراسم به بیان خاطراتی از پدر خویش پرداختند و در انتها نیز از ایشان توسط ریاست، مسئول نهاد مقام معظم رهبری و مسئولین بنیاد شهید منطقه ۱۲ تهران تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از کارمندان و مدیران نمونه دانشگاه در سال ۹۶ به شرح زیر تقدیر به عمل آمد

مدیران نمونه: جناب آقایان دکتر مهدی سعادت، دکتر ابوالفضل سلطانی، محمد شبستانی و سرکار خانم ها: دکتر مهرک رحیمی و سیده انسیه سیدجوادی

کارمندان نمونه : جناب آقایان محمد مشتاقی، سجاد کرمی پناه، حسین وهابی، مهرداد پیروزنیا، محمد جواد حاجی قاسمی، رضا افقری، قباد میرزاوند، علیرضا رضایی، محمود حسنی، بهنام خداپناه، علی زالی، جواد نظرزاده، غلامرضا کارگریان، علی نظرزاده لرزجانی، تراب ملک پور، حمید نظری، نعمت اله آقا بیک و رضا رجبی و سرکار خانم ها: سحر موحد دانش، میترا خمجانی فراهانی، مریم بنی عامریان، سهیلا بنی احمدی، مرضیه ملاجعفری، ویدا زینالی، فروغ سالاریه، ثریا عزتی، طاهره کیاء، زهرا نایب حسین و فاطمه نیازی امیرخیز

لازم به ذکر است که این مراسم با پخش کلیپ و اجرای سرود وبرنامه های متنوع فرهنگی دیگر نیز همراه بود. همچنین در این روز کارمندان دانشگاه نیز به همراه خانوادهایشان در مراسم ضیافت شام میهمان دانشگاه بودند.