برگزاری جلسه مدیران حوزه پژوهش و فناوری با دانشکده علوم انسانی

در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۳ جلسه مدیران حوزه پژوهش و فناوری با دانشکده علوم انسانی برگزار شد و پیرامون مسائل مختلف حوزه پژوهش و فناوری بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در ابتدای جلسه معاون پژوهشی دانشکده، آقای دکتر نجاتی، گزارش خوبی از وضعیت پژوهشی دانشکده ارائه دادند. در گزارش ارائه شده، وضعیت تولیدات علمی دانشکده اعم از مقالات، طرحهای درون دانشگاهی، کتاب و مقالات ارائه شده در همایشهای ملی و بین المللی ارائه شد. همایش ملی آموزش و همایش ملی فرهنگ با تاکید بر جنبه های فرهنگی و اجتماعی کرونا از همایشهای مهم دانشگاه بود که توسط این دانشکده مدیریت و برگزار گردید. تعداد مقالات چاپ شده این دانشکده در مجلات بین المللی با نمایه Scopus و JCR به شرح ذیل است:

همچنین وضعیت مقالات چاپ شده این دانشکده در مجلات با نمایه Scopus در بازه سال ۱۳۹۹ تا کنون به شرح ذیل است. اعضای هیات علمی این دانشکده توانسته اند در ابن بازه، ۱۱ مقاله در مجلات با نمایه Scopus به چاپ برساند.

در زمینه چاپ مقاله در مجلات JCR، وضعیت دانشکده به شرح ذیل است. سرکار خانم دکتر رحیمی در بازه ۱۳۹۹ تا کنون ۱ مقاله و آقای دکتر بهرام صالح صدق پور ۴ در این مجلات مقاله به چاپ رسانیده اند.

در ادامه جلسه، حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه امور مختلف حوزه پژوهش و فناوری را ارائه دادند و مدیران حوزه نیز پاسخ های لازم را بیان داشتند.