برگزاری اولین جلسه دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه

مراسم تکریم و معارفه انجمن های علمی با حضور معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مسئولین حوزه فرهنگی دانشگاه و جمعی از دانشجویان در سامانه بر خط دانشگاه چهارشنبه ۲۶ آذر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم آقای دکتر مالیان مدیر امور فرهنگی دانشگاه با اشاره به ” جشنواره ملی حرکت ” در مورد ابعاد مختلف و اهمیت این جشنواره توضیحاتی را ارائه دادند. در ادامه این مراسم آقای دکتر یوسفی رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه توضيحاتي را در مورد روند كار اداري انجمن اراِیه نمودند و تاکید کردند نقطه شروع و تایید فعالیت های انجمن ها در دانشکده مربوط ایشان و پس از تایید معاونت محترم فنی آن دانشکده خواهد بود. آقای دکتر صلواتی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز به سخنرانی پرداختند و انجمن برگزیده سال قبل دانشگاه را معرفی نمودند.

در ادامه مراسم  از انجمن برگزیده سال گذشته یعنی ” انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک ” تقدیر به عمل آمد؛ همچنین به رسم یاد بود از آقای علی حاتمی دبیر دبیران سابق انجمن های علمی قدردانی  شد.
 در پایان نیز آقای حسین شرافتی دبیر دبیران انجمن ها در سال جاری اساتید مشاور و اعضای منتخب شورای مرکزی انجمن های علمی در سال جاری معرفی کردند. 

آیین تکریم و معارفه انجمن های علمی