برپایی مراسم استقبال از دانشجویان ورودی بهمن ۱۳۹۴

گزارش برپایی مراسم استقبال از دانشجویان ورودی بهمن ۱۳۹۴
مراسم استقبال از دانشجویان ورودی بهمن ۱۳۹۴ دانشکده مهندسی عمران در تاریخ ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل تالار علامه جعفری برگزار گردید. برنامه اجرا شده در این مراسم به شرح زیر بوده است:
۱- تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی
۲- سخنرانی آقای دکتر غفارپور جهرمی رئیس دانشکده مهندسی عمران که ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید، به معرفی دانشکده پرداختند و راهنمایی های لازم را به دانشجویان جدید بیان کردند.
DSC05509
۳- سخنرانی آقای مهندس نیکونژاد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه که به بیان رویکرد فرهنگی دانشگاه پرداختند و توقعات دانشگاه از دانشجویان دانشگاه را در زمینه رشد و اعتلای فرهنگی بیان نمودند و دانشجویان را به همکاری با انجمن ها و کانون های متنوع دانشگاه تشویق کردند.
DSC05547
۴- سخنرانی آقای دکتر تقی یاری مدیرگروه صنایع چوب که درخصوص معرفی رشته صنایع چوب و همکاران گروه مزبور، دیدگاه های خود را درباره ویژگی های یک دانشجوی خوب ارائه دادند.
DSC05532
۵- سخنرانی آقای دکتر ارزانی مدیر گروه مهندسی عمران که ضمن معرفی رشته مهندسی عمران، دانشجویان را به رعایت مقررات آموزشی، مراجعه به استاد راهنما و استفاده از فرصت های موجود در دانشگاه فراخواندند.
DSC05542
۶- سخنرانی آقای دشتستانی مدیر حراست دانشگاه که ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید، مطالبی را درزمینه آشنایی آنها با مأموریت های اداره حراست دانشگاه بیان کردند و تذکرات لازم را دراین خصوص به دانشجویان ارائه نمودند.
DSC05552
۷- آقایان نامداری و براتی زاده دبیران انجمن های علمی صنایع چوب و عمران ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید، گزارشی از وضعیت انجمن مربوطه ارائه کردند و از دانشجویان برای عضویت در انجمن علمی ومشارکت در برنامه های آن دعوت به عمل آوردند

DSC05555

۸- آقای مقدسی مسئول بسیج دانشجویی نیز با عرض خیرمقدم به دانشجویان جدید، مطالبی درخصوص دیدگاه های بسیج دانشجویی اطلاع رسانی نمودند.

DSC05558

۹- برگزاری مسابقه اطلاعات علمی و عمومی که طی آن به شش نفر از دانشجویان جایزه ای اهدا شد.
DSC05559
۱۰- پخش نماهنگ های معرفی دانشگاه و معرفی دانشکده
۱۱- پذیرایی و اهداء یادبود: درپایان مراسم از دانشجویان پذیرایی به عمل آمد و هدیه ای نفیس که نشان دانشگاه بر روی آن حک شده بود به ایشان اهدا گردید.
لازم به ذکر است که در این مراسم حدود ۸۰ نفر از دانشجویان جدید، معاون فرهنگی دانشگاه، نماینده معاون دانشجویی دانشگاه، مدیرحراست دانشگاه، رئیس و معاونان و مدیران گروه های آموزشی دانشکده مهندسی عمران، مسئول بسیج دانشجویی و دبیران انجمن های علمی حضور داشتند. اجرای جالب و موفق برنامه برعهده آقای خوشنویسان از دانشجویان دانشکده مهندسی عمران بود.