برافراشته شدن پرچم دانشگاه شهید رجایی برفراز بام استان تهران برای اولین بار در تاریخ دانشگاه

دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، برای اولین بار در تاریخ، پرچم زیبای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (معاونت فرهنگی) توسط تیم کوهنوردی آن دانشگاه به سرپرستی آقای دکتر امید رهایی (رئیس انجمن کوهنوردی دانشگاه) از دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی، بر فراز قله پرچالش خلنو، بام استان تهران به ارتفاع ۴۳۷۵ متر، واقع در البرز مرکزی (شهرستان لالان) برافراشته گردید.

اعضای گروه کوهنوردی دانشگاه شهید رجایی عبارت بودند از: آقای دکتر امید رهایی (سرپرست و سرقدم و راهنما- دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی)، آقای دکتر مجتبی صالح پور (مسئول فنی- دانشکده تربیت بدنی)، دکتر توحید شیخ (حسابداری) و مهندس موسی فرهنگ (عقب دار- توسعه فناوری و اطلاعات)

اعضای تیم راس ساعت ۶:۳۰ بامداد، پیمایش خودشان را از روستای لالان آغاز نمودند و پس از گذر از آبشار لالان، تلخاب و آبشار زیبای خلنو، حدود ۸:۳۰ بامداد، پای گردنه ورزا بودند و پس از استراحتی کوتاه و صرف صبحانه مختصری، گردنه سنگین و پرچالش ورزا را به قصد یال ورزا پیمودند و پس از عبور از کاسه خلنو، حدود ساعت ۱۳:۰۰، قله چالشی خلنو، زیر گامهای کوهنوردان دانشگاه شهید رجایی بود و پرچم دانشگاه بر فراز این چکاد زیبا به اهتزاز درآمد. حدود ساعت ۱۹:۰۰ نیز گروه کوهنوردی دانشگاه، به سلامت به کار خود پایان داد و به روستای لالان بازگشت. مسافت پیموده شده (رفت و برگشت) حدود ۲۴ کیلومتر بود.