با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برگزار می شود: سومین همایش بین المللی مولوی پژوهی

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشورسومین همایش بین المللی مولوی پژوهی با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و با حضور محققین برجسته ملی و بین المللی برگزار می شود.

بر اساس این کرسی پژوهشی اقدامات مختلفی در این حوزه در حال انجام است که یکی از آنها برگزاری همایش های ملی و بین المللی در حوزه مولوی پژوهی است که در آن استادان و محققان داخل و خارج کشور که در حوزه مولوی‌پژوهی فعالیت می‌کنند، حضور خواهند داشت و آخرین یافته‌های خود را درباره آراء و آثار مولانا و وضعیت مولوی‌پژوهی در مناطق مختلف جهان ارائه می دهند.

در سومین همایش بین المللی مولوی پژوهی که با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از ۲۶ آبان ماه لغایت ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد دانشگاه اصفهان و کرسی مولوی پژوهی، انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، دانشگاه ارومیه و همچنین شماری از دانشگاه ها و مراکز علمی داخل و خارج از کشور، قطب علمی مطالعات بنیادی و کاربردی عرفانی حضور داشته و در برگزاری این همایش همکاری خواهند داشت.

محور های سومین همایش، نوآوری های علمی با ارائه یافته های تازه در پژوهش ها؛ پژوهش های کاربردی و میان رشته ای در حوزه مولوی پژوهی؛ مولوی پژوهی در حوزه بین الملل می باشد و

معرفی و انتخاب پژوهش های برتر حوزه مولوی پژوهی در قالب رساله، مقاله، کتاب و مجله از جمله نتایج برگزاری این همایش خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سومین همایش بین المللی مولوی پژوهی، انجام فرآیند ثبت نام و دریافت گواهی می توانند از طریق وب سایت همایش به نشانی mvp.ui.ac.ir اقدام نمایند.

منبع اصلی خبر

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۹۹۰۸۲۴۰۲