با اعلام چهارمین فراخوان؛ پژوهشگران ۵ زمینه علمی برای گسترش طرح‌های فناورانه خود دعوت شدند

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور چهارمین فراخوان در حوزه های علوم انسانی و میان گروهی منتشر شده تا فرصتی برای پیشرفت طرح‌های پژوهشی محققان کشور باشد.

بر اساس این فراخوان پژوهشگران از نخستین روز شهریور ماه تا ۱۵ آبان ماه سال جاری برای ارسال طرح‌های خود فرصت دارند. فرخوانی که با حمایت از این پژوهشگران آنها را در پیشبرد طرح‌های فناورانه یاری می‌کند.

در سال گذشته کارگروه‌های میان گروهی، معارف و علوم انسانی، علوم انسانی، اجتماعی و مطالعات علم، هنر و معماری و مدیریت و علوم اقتصاد سه فراخوان برای حمایت از پژوهشگران این حوزه‌ها منتشر کردند و این چهارمین فراخوان این حوزه و نخستین فراخوان در سال جاری است.

همچنین در طول فراخوان های گدشته، ۶۵۱ طرح پژوهشی برای دریافت حمایت به سامانه صندوق ارسال که از این تعداد ۱۰۵ طرح مصوب شد. البته داوری طرح‌ها ادامه دارد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق مراجعه کنند.

علاقمندان جهت شرکت در فراخوان های سالیانه و دریافت حمایت از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور می‌توانند ضمن مطالعه شرایط و ضوابط به “سامانه طرح‌های پژوهشی کایپر” مراجعه نمایند.

 

منبع اصلی خبر

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۹۹۰۶۰۵۰۲