بازدید سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از روند برگزاری امتحانات پایان ترم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با حضور سرزده در حوزه های امتحانی دانشجویان، از نزدیک در جریان کیفیت و روند اجرایی برگزاری امتحانات قرار گرفت.

وی «کیفیت برگزاری مطلوب و استاندارد امتحانات» را مهم ترین اصل فرآیند ارزشیابی پایانی برشمرد و بر«لزوم برگزاری دقیق و با کیفیت امتحانات» در حوزه های امتحانی، تأکید کرد.

براساس این گزارش، صبح امروز شنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۲، جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، به همراه علی پورکمالی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در آغازین روز از امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه، با حضور سرزده در حوزه های امتحانی دانشجویان، از نزدیک در جریان کیفیت و روند اجرایی برگزاری امتحانات قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در بازدید میدانی از حوزه های برگزاری امتحانات، «کیفیت برگزاری امتحانات» را مهم ترین اصل فرآیند برگزاری امتحانات برشمرد و بر «لزوم برگزاری دقیق و با کیفیت» در حوزه های امتحانی، تأکید کرد.

مهدی نژاد، ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان در تمام آزمون های زندگی، بویژه آزمون های پایان ترم تحصیلی، افزود: از حداکثر امکانات دانشگاه برای ایجاد محیطی آرام، استاندارد و فارغ از استرس برای برگزاری مطلوب امتحانات استفاده خواهیم کرد.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با اشاره حضور ۵۵۰۰ دانشجوی فعال در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گفت: بررسی نتایج ارزشیابی امتحانات ترم پیش، مبین آن است که آموزش های حضوری، در نتایج ارزشیابی دروس آثار و نتایج مثبتی داشته و امیدواریم روند رشد و ارتقای علمی دانشجویان در ترم جاری نیز استمرار داشته باشد.

شایان ذکر است مهدی نژاد درحاشیه برگزاری امتحانات، ضمن گفت و گو با اساتید و دانشجویان، از نظرات و پیشنهادهای ایشان اطلاع یافته و پیرو آن دستور لازم برای بهبود امکانات سرمایشی و برودتی سالن ها و حوزه های امتحانی را صادر کرد.