بازدید سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از هنرستان های منطقه یک تهران

به گزارش روابط عمومی و به نقل از مدیر طرح و برنامه دانشگاه، در ایام الله دهه فجر “سال مهار تورم، رشد تولید” و در راستای ماموریت دانشگاه به عنوان تنها مرجع تربیت هنرآموزان در کشور، دکتر جمال الدین مهدی نژاد سرپرست دانشگاه و عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش جهت آشنایی با امکانات و شیوه های آموزش در هنرستان های کشور، از هنرستان های نادری، حق شناس و آزادگان منطقه یک بازدید به عمل آوردند.

وی در این بازدید از نزدیک با هنرجویان، هنرآموزان و کادر آموزشی هنرستان ها دیدار و در خصوص موضوعات مرتبط با محتواهای آموزشی، ارتقای توان کارآفرینی و آینده شغلی و تحصیلی رشته های هنرستانی با ایشان گفتگو و تبادل نظر داشت.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در این گفت و گو، بر اهمیت مهارت آموزی برای بهره مندی حداکثری از توانمندی جوانان جهت داشتن آینده بهتر، امرار معاش حلال، تشکیل خانواده و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور تاکید داشتند.

در پایان این نشست، جمال الدین مهدی نژاد از دست سازه های هنرجویان رشته های طراحی و دوخت، انیمیشن (پویانمایی)، گرافیک، معماری داخلی و حسابداری بازدید به عمل آورده و در جریان فرایند آموزش هنرجویان توسط هنرآموزان قرار گرفت. تعدادی از هنرآموزان شاغل در این هنرستان ها از دانش آموختگان دوره های محتلف تحصیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بوده اند.

شایان ذکر است این بازدید در راستای مصوبه شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و جهت ارتباط بیشتر حوزه های ستادی با حوزه های صف و بالاخص جهت تقویت آموزش های فنی و حرفه ای انجام پذیرفت.